پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

افزایش ۳۰۰ درصدی سرمایه‌گذاری یونیلیور در بخش تبلیغات درون ‌بازی برای هدف قرار دادن نسل زد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
18 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
افزایش ۳۰۰ درصدی سرمایه‌گذاری یونیلیور در بخش تبلیغات درون ‌بازی برای هدف قرار دادن نسل زد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

برند یونیلیور با هدف برقراری ارتباط با جوانان و هدف قرار دادن نسل Z از سال ۲۰۲۱ سرمایه‌گذاری خود در بخش تبلیغات درون بازی (game advertising) را، سه برابر کرده است.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از marketing-beat، احتمالاً همه ما هنگام انجام بازی‌های ویدئویی با تبلیغاتی که در میان بازی پخش می‌شود، برخورد داشته‌ایم. جالب است بدانید اهمیت این دست از تبلیغات آن‌قدر بالا بوده که یکی از غول‌های کالاهای مصرفی جهان یعنی یونیلیور، سرمایه‌گذاری خود در تبلیغات بازی یا به‌اصطلاح (game advertising) را تا حدود ۳۰۰ درصد افزایش داده است.

طبق گزارش‌ها، یونیلیور طی سه سال گذشته هزینه‌های تبلیغات درون بازی ویدئویی را تا حد قابل‌توجهی افزایش داده و حتی برای برندهایی مانند Lynx و Dove، به سه برابر رسانده است.

ویلم دینگر، مدیر جهانی بخش ورزش و سرگرمی یونیلیور، هدف اصلی این سرمایه‌گذاری‌ها را، برقراری ارتباط با جوانان و تارگت قراردادن نسل Z دانسته و تاکید کرده است که این برند همچنین نگاه دقیق به امیخته‌های بازاریابی را حفظ خواهد کرد و همچنین بودجه‌ای که یونیلیور به سمت تبلیغات در بازی‌ها می‌برد، افزایش پیدا خواهد کرد. این شرکت چندملیتی همچنین با آگاهی از اهمیت بازاریابی و به جهت شناخت سلایق نسل جوان، تیمی متشکل از ۳۰ کارشناس خبره تنها برای بخش تبلیغات درون بازی‌های ویدئویی تشکیل داده است.

تبلیغات درون بازی های ویدیویی یا همان game advertising از معدود حوزه های تبلیغاتی است که هنوز پتانسیل استفاده نشده فراوانی دارد. ارزش بازار جهانی بازی ۱۴۱.۶ میلیارد پوند است و از این رو یک کانال امن برای تبلیغات به شمار می‌آید.

یکی از مثال‌های اخیر استفاده یونیلور از دنیای بازی‌ها، انجام یک کمپین برای سس مایونز هلمن به نام “جایی برای زباله‌های غذایی وجود ندارد” بود که در ابتدای سال جاری صورت گرفت. این کمپین در قالب یک بازی کاربران را به جمع آوری غذاها و زباله های ناشی از آن در درون بازی، تشویق می‌کرد.

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

پلاتین