
اخبار
سیمرغ تجارت نام خود را به سیموتک تغییر داد و از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

اسفند ۲۷, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سیمرغ تجارت در راستای تحولات ساختاری، تغییر ماموریت و چشمانداز آینده نام خود را به «سیموتک» تغییر داد و هویت بصری خود را نیز تازه کرد.
«سیمرغ تجارت» در حوزه فناوریهای مالی (فینتک) و پرداختهای الکترونیکی فعالیت دارد و از زیرمجموعههای هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) محسوب میشود. این برند تلاش کرده است تا در این فرایند، نام، نشان، نشانهنوشته و سایر المانهای بصری برند به شکلی مدرن و هماهنگ با هسته هویتی جدید شرکت بازطراحی شوند.
سیموتک در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده است که این تغییرات در راستای تحولات ساختاری، تغییر مأموریت و چشمانداز آینده شرکت انجام شده است تا هویت تازهای را برای این برند در مسیر توسعه و نوآوری رقم بزند.
لوگوی پیشین سیموتک قبل از تغییر هویت بصری
لوگوی فعلی سیموتک پس از تغییر هویت بصری
نظرات