
کمپین WOWبادیکر ۲۰۰ میلیون بازدید در کانالهای مختلف برای این برند ایجاد کرد

فهرست مطلب
برند تولیدات لوازم آرایشی و بهداشتی و عطری «بادیکر» با هدف آگاهی حداکثری برند از ۱۴ دی تا ۲۶ اسفند و در دو فاز تیزینگ و اوپنینگ اجرا شد و در نهایت برای این برند ۲۰۰ میلیون بازدید در کانالهای VOD، توییتر، اینستاگرام، یوتوب، آپارات و رسانههای خبری ایجاد کرد.
به گزارش دیام برد، برند بادیکر برای افزایش آگاهی از برند خود کمپینی را در دو فاز تیزینگ و اوپنینگ اجرا کرد؛ این دو فاز که به صورت ویدیوی تبلیغاتی طراحی شده بودند، در VODها، توییتر و اینستاگرام منتشر شدند. نکته قابل توجه چه در فاز تیزینگ و چه در فاز اوپنینگ این بود که ویدیوها کوتاه و تنها با یک عبارت تولید شده بودند. بادیکر دلیل این موضوع را اینطور بیان کرده که قصد داشته با این عبارت، درواقع واکنش مصرفکننده پس از استفاده از محصول را به تصویر بکشد. سناریو کمپین برای این هدف نوشته شد که واکنش مصرفکننده را بعد از استفاده از محصول به تصویر بکشد. از سوی دیگر تلاش کرده تا این ویدیوهای تبلیغاتی را (چه در فاز تیزینگ و چه در فاز اوپنینگ) کوتاه و تکپلانی تولید کند تا ضمن تعریف تمام ویژگیهای محصول در یک کلمه، کمتر وقت مخاطب را بگیرد.
نمونهای از اجرای تیزینگ در VOD وجود نداشت
یکی از نکاتی که در بخش باید به آن توجه داشت، نامتداول بودن استفاده از تیزینگ در VOD است. تیزینگ کمپین بادیکر به عنوان میدرول در فیلمنت اجرا شد و عموما استفاده از این روش برای کمپینها ریسک بزرگی تلقی میشود. بادیکر در این باره اشاره کرده است که با توجه به اینکه هیچ نمونه دیگری از اجرای تیزینگ در VODها وجود نداشت، واکنش مخاطبان به این تیزینگ قابل پیشبینی نبود. از سوی دیگر این برند به روی خطرناک تیزینگ نیز گریزی زده و اشاره کرده است که ریسک کپیبرداری نیز در تیزینگ زیاد است و در طول دو هفتهای که «بادیکر» درگیر فاز تیزینگ خود بود، همین موضوع باعث شد تا این برند دو روز زودتر فاز اوپنینگ را اجرا کند.
بازیگران سفیران برند نبودند
برند بادیکر در ویدیو تبلیغاتی خود با دو بازیگر خانم و آقا یعنی مهران مدیری و آزاده صمدی همکاری کرده است اما هیچیک از این بازیگران سفیران برند بادیکر نیستند و این برند تلاش کرده است که با استفاده از حضور این دو سلبریتی جذابیت بصری ایجاد کرده و بازدید محتوا را افزایش دهد، با مخاطب ارتباط حسی قویتری برقرار کند و به نوعی در فاز تیزینگ نشان دهد که این محصول هم برای آقایان و هم برای خانمها تولید میشود.
۲۰۰ میلیون بازدید در دو فاز تیزینگ و اوپنینگ
در فاز اوپنینگ این برند تلاش کرد تا محتوای خود را از طریق ویدیوهای تبلیغاتی در VODها، اینستاگرام و توییتر، اینفلوئنسر مارکتینگ گسترده و کمپینهای UGC اجرا کند.
درواقع براساس اعلام بادیکر، این کمپین:
- در دو فاز خود ۲۰۰ میلیون بازدید در کانالهای VOD، توییتر، اینستاگرام، یوتوب، آپارات و رسانههای خبری برای این برند به همراه داشت.
- بیشتر از ۱۵۰۰ میم ارگانیک توسط کاربران برای این کمپین ساخته شد.
- حدود ۱۰۰۰ محتوا با موضوعات مختلف با استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی کمپین WOW ساخته شد.