سنجاب
اخبار

بیت‌پین طی کمپین مشترک با اسنپ‌فود بیش از ۲۵۰ هزار کاربر جدید جذب کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
11 دی 1403
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بیت‌پین طی کمپین مشترک با اسنپ‌فود بیش از ۲۵۰ هزار کاربر جدید جذب کرد

کمپین مشترک اسنپ‌فود و بیت‌پین با محوریت بازی‌وارسازی (Gamification) و اسلوگانِ «یک اسلایس بیت‌کوین برنده شوید» در آذر ۱۴۰۳ اجرا شد و طی آن، کاربران می‌توانستند با سفارش از اسنپ‌فود شانس خود را در برنده‌شدن یک اسلایس‌ پیتزاییِ رمزارز (یک‌هشتم از هر رمزارزِ کامل) امتحان کنند. به‌علاوه، در راستای افزایش تعامل کاربران با پلتفرم‌، شرکت‌کنندگان می‌توانستند با انجام مأموریت‌هایی مانند احراز هویت و شارژ حساب کاربری در بیت‌پین و همچنین دعوت از دوستان، شانس بیش‌تری برای چرخاندن گردونه به دست آورند.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از روابط‌عمومی اسنپ‌فود، ۳ اسلایس بیت‌کوین، ۸ اسلایس اتریوم، ۲۰ اسلایس بایننس‌کوین، ۵۰ اسلایس سولانا و ۱۰۰ اسلایس آوالانچ جوایز اصلی این کمپین بود که بیش از ۱ میلیون کاربر در مدت‌زمان دو هفته در آن مشارکت کردند. در مجموع، کاربران ۲/۵ میلیون‌بار گردونه این بازی را به چرخش درآوردند و در نهایت، بیش از ۱۳ میلیارد تومان جایزه رمزارزی به برندگان تعلق گرفت. 

حال و پس از پایان این کمپین اسنپ‌فود در محتوایی که در اختیار دی ام برد قرار داده است، تلاش کرده تا به اهمیت کمپین‌های پارتنرشیپ بپردازد و پارتنرشیپ بین کسب‌وکارهای بزرگ و کسب‌وکارهای کوچک را از زاویه دید مسئولیت اجتماعی بررسی کند.

گیمیفیکشن؛ راه‌کاری برای برقراری پیوند میان برندها و مخاطبان

روابط‌عمومی اسنپ‌فود در محتوایی که در اختیار دی‌ام برد قرار داده، اشاره می‌کند که بازی‌وارسازیِ فرآیندهای پیچیده یکی از مهم‌ترین راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان است و کمپین «اسلایس» توانست نشان بدهد که چگونه یک پلتفرم ارز دیجیتال می‌تواند علاوه بر کاربران مشتاقِ دنیای رمزارز، کاربران جدیدی را به سوی خود جذب کند. بیت‌پین فقط در مدت ۱۰ روز اجرای کمپین، میزبان ۲۵۰ هزار کاربر جدید شد و با ساده‌سازیِ مسیر کاربر به پلتفرم در قالب یک بازی، نقطه عطفی در جذب مخاطبان جدید را رقم زد. 

مهدی حبیبی، مدیر مارکتینگ اسنپ‌فود در رابطه با این کمپین با اشاره به اینکه علاوه بر ارائه محتوای ساده و جذاب به مخاطب، بستر ارائه محتوا هم باید درست انتخاب شود و همین‌جاست که موضوع همکاری برندهای نوپا با پلتفرم‌های مرجع اهمیت می‌یابد، می‌گوید: «اسلایس» علاوه‌بر‌اینکه یک بازی جذاب برای مخاطبان بود، به نحوی هوشمندانه‌ در یک زمین بازیِ جذاب یعنی اسنپ‌فود اجرا شد؛ پلتفرمی که به شکل روزمره مورد استفاده تعداد زیادی از کاربران عام و همچنین متخصص است که مشتاقانه پلتفرم‌ها و برندهای خلاق را دنبال کرده و از خدمات نو استقبال می‌کنند. بنابراین، همکاری برندهای نوپا با اسنپ‌فود در قالب‌های این‌چنینی به معنای مهیا کردنِ زمینه رشد سریع پلتفرم‌های جدید از طریق ظرفیت‌های اسنپ‌فود است.»

بیت‌پین طی کمپین مشترک با اسنپ‌فود بیش از ۲۵۰ هزار کاربر جدید جذب کرد 1

روابط‌عمومی اسنپ‌فود در بخش دیگری از محتوایی که در اختیار دی‌ام برد قرار داده اشاره می‌کند که یکی دیگر از عوامل این رشد را نیز باید در عملکرد اسنپ‌فود در زمینه تولید محتوا و تبلیغات کمپین جست‌وجو کرد. محتوای متنی و تصویریِ کمپین با ترندهای محبوب نسل زد هم‌آهنگ شده بود و در عین وفاداری به استراتژی پیام، به نحوی خلاقانه و جذاب با مخاطبان ارتباط برقرار کرد. در این برنامه ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های CRM، تبلیغات دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی، مجموعاً با ۵۹۴ رسانه از سراسر کشور شامل پیج‌ها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام و کانال‌های تلگرام همکاری صورت گرفت و در نهایت، محتوای کمپین بیش از ۲۰ میلیون بار دیده شد. 

گفت‌وگوی پلتفرم‌ها، تجربه جمعیِ مخاطبان

روابط‌عمومی اسنپ‌فود در بخش دیگری از این محتوا اشاره کرده است که آن‌چه طی همکاری‌ها و پروژه‌های مشترک پلتفرم‌ها اتفاق می‌افتد هم زمینه‌ساز برقراری دیالوگ میان کسب‌وکارهاست و هم باعث گفت‌وگوی گروه‌های متنوعی از مخاطبان. در «اسلایس» ۳۰۰ هزار نفر از طریق دعوت دوستان وارد بازی شدند و این یعنی، شکل‌گیری یک تجربه جمعی به بهانه یک مسابقه. همچنین در این تجربه جمعی، تهران با ۳۰۰ هزار نفر، مشهد با ۱۰۰ هزار نفر و اصفهان با ۶۵ هزار نفر، بیش‌ترین مشارکت‌ها را بین شهرهای ایران رقم زدند.

سودآوری در کنار مسئولیت اجتماعی

کمک به رشد برندهای تازه‌تأسیس و خلاق و فراهم کردن بستری امن و جذاب برای همکاری‌های مختلف، گامی در جهت ارج نهادن به مسئولیت‌های اجتماعی پلتفرم‌هایی مانند اسنپ‌فود است و در عین حال، این همکاری‌ها حتی برای برندهای باسابقه نیز دربردارنده نتایج مثبت مارکتینگی از جمله جذب کاربران جدید و یا افزایش چشم‌گیر نرخ تعامل با پلتفرم است. 

این مجموعه در پایان این محتوا اشاره کرده است: کمپین «اسلایس» بیش از یک بازی، داستانی بود از هم‌نشینی جهان‌های متفاوت، پل زدن بین عرصه‌های متفاوتی مانند غذا و رمزارز و در نهایت، هم‌آهنگی بین دو برند با مأموریت‌های متفاوت اما هم‌سو. اسنپ‌فود با فراهم کردن بستری برای دسترسی به جامعه‌ای از مخاطبان فعال و کنجکاو، اکوسیستم استارتاپی ایران را به آینده‌ای روشن‌تر دعوت کرده است، آن هم از طریق ارائه راه‌کارهایی جدید برای دغدغه‌هایی همیشگی. 

 

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

ادزتو