دانا پرداز
اخبار گزارش‌ها

91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد

مرجان عبدی مرجان عبدی
20 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد

شبکه هوشمند تبلیغات آنلاین تپسل گزارشی از وضعیت صنعت تبلیغات دیجیتال در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده است و در آن با ارائه آمار و ارقامی به بررسی رفتار کاربران، تغییرات تبلیغ‌دهندگان و ناشرین‌، چگونگی توزیع ترافیک تبلیغات در کشور در سالی که گذشت پرداخته است.
برخی نکات برجسته این گزارش را در این مطلب با هم می‌خوانیم. نسخه کامل گزارش را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

فهرست محصولات و خدمات تپسل

91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد 1

نمایش کل

91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد 2

 

نسبت تبلیغ‌دهندگان تپسل به کل صنعت

 

91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد 3

همچنین تپسل در این گزارش، مجموع تبلیغ‌دهندگان  را ۷۰هزار برند عنوان کرده است.

وضعیت تبلیغ‌دهندگان تپسل در صنایع مختلف

 

91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد 4

همچنین در این گزارش مجموع ناشران ۱۴۰ هزار وبسایت و اپلیکیشن اعلام شده است.

توزیع ترافیک تبلیغاتی به تفکیک استان

91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد 5

تاثیر مناسبت‌ها و رویدادها بر تعداد نمایش تبلیغات

91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد 6

تپسل عنوان کرده است در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته، تبلیغات گوگل ادز رشد ۳ برابری داشته است.

ترافیک تپسل به تفکیک ساعت

فرضیاتی که از الگوی رفتاری کاربران در ساعات مختلف شبانه‌روز می‌توان داشت:

  • از نیمه شب تا ساعت ۱ بامداد ترافیک اینترنت افزایش می‌یابد و پس از آن تا حدود ۲ بامداد شاهد افت شدید ترافیک هستیم
  • از ساعت ۷ به بعد بصورت آرام این ترافیک افزایش می‌یابد و تا ساعت ۱۲ ادامه دارد که نشان از بیداری و شروع به کار کاربران در فضای وب دارند.
  • پس از ساعت ۱۹ و تا انتهای شب شاهد افزایش ترافیک هستیم که می‌توان دلیل آن را صرف زمان برای موضوعاتی مانند اخبار سیاسی و اقتصادی، رویدادهای ورزشی و همینطور بازی و سرگرمی دانست.

91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد 7

 

سهم نمایش تپسل بر اساس تنوع رسانه‌ایی

اندازه‌گیری محبوبیت یک رسانه را با توجه به میزان ترافیک و کیفیت آن براساس تعامل و میزان تبدیل کاربران آن رسانه اندازه‌گیری می‌کنیم. همانطور که در تصویر می‌بینیم تپسل گزارش کرده است که ۹۵ درصد تبلیغات دیجیتال رسانه‌های ورزشی در اختیار تپسل بوده است.

91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد 8

اطلاعات جمعیت‌شناسی کاربران 

91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد 9

توزیع ترافیک تبلیغاتی

91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد 10

بیشترین‌ها از نگاه تپسل

91 درصد استودیوهای بازی‌سازی به تپسل تبلیغ می‌دهند؛ گزارش 1401 تپسل منتشر شد 11

فایل کامل گزارش را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...