زمان مطالعه: < 1 دقیقه
 در این مطلب جلال ترابی، مدیر سئو مستر بلیط در مورد نکاتی پیرامون اسپانسر لینک‌ها صحبت کرده است که در ادامه می‌خوانید

اسپانسر لینک‌ها نوعی از لینک‌سازی خارجی به حساب می‌آيند که هم میتوانند رایگان باشند و هم میتوانند هزینه بر باشند. اما به طور کلی اسپانسر لینک یعنی لینک با انکرتکستی که می‌خواهیم در یک صفحه پربازدید و رتبه‌دار در گوگل که با موضوع صفحه یا سایت ما مشابه یا عینا یکی باشد.

مثلا:

یک پست درباره “بهترین هتل‌های ایران” داخل سایت داریم و به تازگی هم منتشر شده، حالا علاوه بر موارد تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی که داریم کار میکنیم… باتوجه به اینکه کلمه پررقابت است و میخواهیم ترافیک جذب کنیم، میتوانیم از سایت‌هایی که در حوزه گردشگری در حال فعالیت هستند و پست مشابه با معرفی هتل‌های ایران را دارند درخواست کنیم که پست ما را با انکر تکست “هتل‌های ایران” در پست خود به همراه یک جمله (برای بروز کردن مطلب و تاثیر بیشتر) اضافه کرده و منتشر کنند.

عموما اسپانسر لینک‌ها زمان‌دار بوده و شما باید طی یک دوره 3 ماهه، 6 ماهه یا 12 ماهه مجدد انها را تمدید کنید.

از کجا اسپانسر لینک ها را پیدا کنیم؟

1 – با سایت‌هایی که می‌شناسیم و مرتبط با کار ما هستند ارتباط بگیریم وموضوع را مطرح کرده و قیمت بگیریم.

2 – استفاده از آژانس‌های واسط مثل تریبون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 6 =