پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

پست‌های دلخواه خود را در پروفایل اینستاگرام خود پین کنید

زهرا محبی زهرا محبی
18 خرداد 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پست‌های دلخواه خود را در پروفایل اینستاگرام خود پین کنید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش دی‌ام برد، اینستاگرام در روز گذشته خبر از اضافه شدن یک امکان کاربردی و جذاب داد؛ از این پس کاربران می‌توانند سه پست منتخب خود را شامل عکس یا ریلز، در بالای صفحه پروفایل خود پقین کنند. فاز آزمایشی این قابلیت در ماه آوریل شروع شد و از دیروز، فعال شدن آن برای همه کاربران اینستاگرام در دستور کار قرار گرفت.

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام با بیان اینکه هر پروفایلی یک فضای شخصی برای صاحب آن محسوب می‌شود گفت: «پروفایل شما فضایی متعلق به شماست. ما با اضافه کردن این ویژگی قصد داریم انعطاف، آزادی و کنترل بیشتری را در این فضا به کاربران بدهیم». در گذشته تنها راه برای اینکه یک پست را از میان همه پست‌های خود برجسته و تفکیک کنید، استوری کردن پست و سپس اضافه کردنش به یک هایلایت بود. حالا با اضافه شدن این امکان، نمایش پست‌های مهم‌تر و برجسته‌تر بسیار آسان شده است. این قابلیت همچنین برای اکانت‌هایی که دائما محتوا تولید می‌کنند و ممکن است یک پست مهم در میان دیگر محتواهایشان گم شود بسیار کاربردی است.

گزینه Pin to Your Profile را می‌توانید با کلیک بر روی سه نقطه هر پست مشاهده کرده و با استفاده از آن، حداکثر سه پست را در پروفایل‌تان پین کنید. قابل توجه است که فرآیند فعال‌سازی این امکان برای همه کاربران اینستاگرامی آغاز شده است و کم‎‌کم در دسترس همه افراد قرار خواهد گرفت.

بخوانید  مدیر شبکه های اجتماعی کیست و چه وظایفی دارد؟
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات