پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ایکس هزینه دریافت تیک طلایی را به یک‌پنجم کاهش داد

الهه صالحی الهه صالحی
17 دی 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ایکس هزینه دریافت تیک طلایی را به یک‌پنجم کاهش داد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از اینکه ایلان ماسک حسابی از خجالت شرکت‌های بزرگ درآمد، برای جبران ضرر خود تصمیم گرفته است هزینه ماهانه هزار دلاری دریافت تیک طلایی را به ۲۰۰ دلار کاهش دهد تا شرکت‌های متوسط و کوچک به دریافت تیک طلایی ترغیب شوند.

به گزارش SocialMediaToday، به نظر می‌رسد که ایکس قصد دارد در سال ۲۰۲۴ تمرکز خود را به درآمدزایی از شرکت‌های کوچک و متوسط اختصاص دهد. درواقع ایکس به دنبال این است که برای جبران ضرر از دست دادن شرکت‌های بزرگ، شرکت‌های متوسط و کوچک را به دریافت تیک طلایی ترغیب کند، چرا که به لطف تصمیم‌های بی‌پروای ایلان ماسک، شرکت‌های بزرگ دیگر تمایلی به همکاری با ایکس ندارند.

ایکس حالا قرار است به جای دریافت ۱۰۰۰ دلار ماهیانه و ارائه بسته طلایی به کسب‌وکارها، ماهیانه ۲۰۰ و سالیانه ۲۰۰۰ دلار برای Verification از کسب‌وکارها دریافت کند که همان علامت تایید طلایی رنگ را به صفحه کسب‌وکارها اضافه می‌کند  مزایاهای X+ Premium را به کسب‌وکار ارائه می‌دهد.

ایکس هزینه دریافت تیک طلایی را به یک‌پنجم کاهش داد 1

چه کسانی همچنان ماهی ۱۰۰۰ دلار می‌دهند؟

البته هرچند قیمت دریافت تیک طلایی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به یک پنجم قیمت کاهش یافته است اما همچنان بسته‌هایی با قیمت بالاتر برای کسانی که دسترسی‌های بیشتری به اینسایت‌های پست‌های خود می‌خواهند، فعال است؛ درواقع در این حالت کاربرانی که حاضر به پرداخت ماهیانه ۱۰۰۰ دلار برای نگه داشتن این تیک هستند،  می‌توانند “Affiliates” دسترسی داشته باشند که به آنها امکان می‌دهد که به کارمندان خود هم در ایکس تیک آبی رنگ بدهند؛ علاوه‌بر این، نسخه گران‌تر اعتبار تبلیغاتی بیشتری نیز به صاحب اکانت می‌دهد. اما همانطور که حدس می‌زنید این قابلیت‌های اضافه، به اندازه‌ای باارزش نیست که پنج برابر قیمت بیارزد.

در حقیقت، بسته ۲۰۰ دلار ماهانه، یک بسته بسیار معقول‌تر برای دریافت تیک طلایی است و برخی معتقد هستند که ایکس باید از ابتدا همین قیمت را برای این اعتباردهی در نظر می‌گرفت!​

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک