مدل این کمپین به صورت ترکیبی از قرعهکشی و «ایردراپ» طراحی شده بود که امکان توزیع جوایز را میان تعداد زیادی از شرکتکنندگان فراهم میکرد.
اخبار
گزارشها
کمپین «پامپ» والکس، ۱ میلیون کاربر جدید به این مجموعه اضافه کرد
مرداد ۱۹, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطلب
صرافی والکس اخیراً کمپینی با عنوان «پامپ» در فضای مجازی برگزار کرده که طی آن، به مدت هشت شب متوالی، قرعهکشیهایی با مجموع جوایز ۸ میلیارد تومانی انجام میداد. این کمپین با حضور چهرههای رسانهای و پخش زنده در شبکههای اجتماعی همراه بود و توانست ۱ میلیون کاربر جدید برای این مجموعه به همراه آورد.
به گزارش دیامبرد، صرافی ارز دیجیتال والکس بهتازگی کمپینی با عنوان «پامپ» را در فضای مجازی اجرا کرده است. این کمپین به مدت ۸ شب متوالی برگزار شد و طی آن، والکس هر شب یک میلیارد تومان جایزه به برندگان اهدا میکرد. برای شرکت در قرعهکشی، کاربران باید عددی از پیش تعیینشده را حدس میزدند و در بخش نظرات صفحه رسمی والکس ثبت میکردند.
مراسم قرعهکشی هر شب بهصورت زنده از اینستاگرام، یوتیوب و آپارات پخش میشد و برای ایجاد حس شفافیت و اعتماد بیشتر، فرایند قرعهکشی توسط کودکان انجام میگرفت. اجرای این برنامه را امیرحسین قیاسی بر عهده داشت و چهرههای معروفی مثل جناب خان، سام درخشانی، سیاوش صفاریانپور، امیرمهدی ژوله، علی اوجی، مهیار حسن، سینا ساعی و بسیاری دیگر نیز در آن حضور داشتند تا جنبه سرگرمی کمپین را تقویت کرده و به وایرال شدن آن کمک کنند.

فصل دوم «پامپ» به زودی طراحی میشود
مسعود باقری، مدیر ارشد اجرایی والکس دررابطهبا این کمپین عنوان کرد: «هدف ما از این کمپین یک تبلیغ ساده نبود؛ بلکه میخواستیم انرژی و هیجان را به جامعه کریپتو بازگردانیم. میدانستیم مردم ایران پس از ۱۲ روز جنگ، به یک انرژی مثبت و یک سرگرمی سالم نیاز دارند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم بر حال خوب مردم سرمایهگذاری کنیم. کمپین «پامپ» توانست موجی از آگاهی عمومی نسبت به حوزه کریپتو ایجاد کند. پس از این کمپین کاربران نهتنها اعتماد بیشتری نسبت به خدمات والکس پیدا کردند، بلکه حس ارتباط و تعلق بیشتری با برند ایجاد شد.»
او ادامه داد: « حضور چهرههایی مانند امیرحسین قیاسی، سام درخشانی، ژوله و سینا ساعی صرفاً برای سرگرمی نبود؛ بلکه این پیام را به کاربران منتقل میکرد که افرادی که خود دارای اعتبار و محبوبیت هستند، تصمیم گرفتهاند در کنار والکس باشند. درحالحاضر، مشغول طراحی فصل دوم «پامپ» هستیم که بهزودی خبرهای آن منتشر خواهد شد. همچنین، در حال کار روی اضافهکردن فیچرهای جذاب و کاربردی هستیم که بتوانند تجربه کاربران را به شکل چشمگیری ارتقا دهند.»

مسعود باقری
برای انتخاب چهرهها عمداً افرادی را انتخاب کردیم که با یکدیگر متفاوتاند
مدیر ارشد اجرایی والکس در رابطه با دلایل انتخاب چهرههای کمپین به دیام برد گفت: «در انتخاب چهرهها برای ما دو عامل اهمیت داشت: تناسب با شخصیت برند و بازتاب تنوع جامعه واقعی. نمیخواستیم صرفاً به سراغ چهرههایی برویم که در دایره امن اینفلوئنسر مارکتینگ تکرار شدهاند. برعکس، عمداً افرادی را انتخاب کردیم که با یکدیگر متفاوتاند. از بازیگر، نویسنده و بلاگر گرفته تا تحلیلگر و حتی مهمانهایی با تخصصهای خاصتر، چرا که مخاطبان ما نیز به همین میزان متنوع هستند. هدف ما این بود که نشان دهیم فرقی نمیکند چه کسی هستی؛ کریپتو میتواند برای تو هم باشد. زمانی که یک چهره با اعتبار حرفهای و سالها تجربه به ما اعتماد میکند و در برنامه ما حضور مییابد، این خود بزرگترین تأیید برای برند ما محسوب میشود.»
بیشترین حجم معاملات کاربران جدید در تاریخ والکس را ثبت کردیم
باقری ادامه داد: «رشد یکمیلیونی کاربران در مدت یک هفته، تنها یکی از خروجیهای کمپین بود؛ اما آنچه برای ما اهمیت داشت، کیفیت این رشد بود. در این کمپین موفق شدیم بیشترین حجم معاملات کاربران جدید در تاریخ والکس را ثبت کنیم، با اختلافی چندبرابری نسبت به تمام کمپینهای پیشین. نکته مهمتر این بود که رفتار کاربران نشان داد صرفاً جذب نشده بودند، بلکه فعال و وفادار نیز بودند. نرخ نگهداری و حجم معاملات آنها بالاتر از میانگینهای قبلی بود و همین موضوع برای ما اثبات کرد که «پامپ» توانسته «کاربر درست» جذب کند، نه صرفاً افزایش عددی ایجاد کند. در حوزه شبکههای اجتماعی نیز اتفاق بزرگی رقم خورد و تعداد دنبالکنندگان و میزان تعامل در شبکههای اجتماعی بین ۲ تا ۱۰ برابر رشد کرد.»
نظرات
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت
ترانه رسولیان
داریا حامی تیم فوتبال پرسپولیس شد
ترانه رسولیان