زمان مطالعه: < 1 دقیقه

امروزه محبوبیت اپلیکیشن‌های ارائه‌دهنده‌ موسیقی، پادکست و رادیو و اهمیت آن‌ها در اجرای تبلیغات آنلاین، بر کسی پوشیده نیست. یکی از جدیدترین روش‌های تبلیغات در چنین اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌هایی، تبلیغات صوتی یا ویس‌مارکتینگ است. تبلیغات صوتی، به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود که در آن، پیام صوتی تبلیغ‌دهنده، در ابتدا یا انتهای فایل صوتی اجرا می‌شود و کاربر در هنگام شنیدن پلی‌لیست مورد علاقه‌ خود، پادکست و یا حتی رادیو، پیام تبلیغاتی را می‌شنود.

ویوزیک

اهمیت این نوع تبلیغات، در گستره مخاطبانی است که می‌تواند هدف بگیرد. با توجه به طیف مخاطبان و حضور گسترده‌ نسل جوان در اپلیکیشن‌های پخش‌کننده‌ موسیقی و پادگیر، فرصت بسیار خوبی برای کسب‌وکارها ایجاد شده است که پیام خود را به میلیون‌ها کاربر برسانند. گروه تبلیغات دیجیتال دیما، به عنوان یکی از اولین ارائه‌دهنده‌های تبلیغات صوتی درون برنامه‌ای، تبلیغات صوتی را در شبکه اجتماعی موسیقی ویوزیک اجرا می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با تبلیغات صوتی، روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *