پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گوگل SGE (پاسخ به سرچ توسط هوش مصنوعی) را برای برخی کاربران فعال کرد

آسانا سلیم‌زاده آسانا سلیم‌زاده
6 خرداد 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
گوگل SGE (پاسخ به سرچ توسط هوش مصنوعی) را برای برخی کاربران فعال کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل از دیروز به برخی کاربران که در لیست انتظار search labs ثبت نام کرده‌اند؛ ایمیل دسترسی آزمایشی از search labs را ارسال کرده و از آن‌ها خواسته تا جدیدترین شیوه جست‌وجو به کمک AI را تست کنند و بازخورد تجربه خود را به اشتراک بگذارند.

اگر شما هم جزو دریافت کنندگان این ایمیل می‌بودید؛ جستجوی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی فرایند رسیدن به پاسخ را برای شما کوتاه‌تر می‌کرد؛ موضوعات را سریع‌تر درک می‌کردید و با دیدگاه‌ها و بینش‌های جدید آشنا می‌شدید. 

برای ثبت‌نام یا بررسی وضعیت لیست انتظار خود کافیست به آدرس labs.google.com/search سر بزنید و منتظر نمایش این محصول جدید گوگل بمانید. 

google search labs

به گفته گوگل با این روش جدید نیازی به پرسیدن یک سری سوال مرتبط و جمع‌آوری اطلاعات نیست بلکه search generate experience به کمک هوش مصنوعی، به جای نمایش تعدادی لینک مطالب مفید تنها یک بند محتوا و چند لینک مرتبط برای مطالعه بیشتر در اختیار شما قرار می دهد تا زودتر از همیشه به جواب برسید.

این نسخه آزمایشی جست‌وجوی جدید گوگل می تواند بسیار سرگرم کننده، جالب و آموزشی باشد اما دقیقا مشخص نیست برنامه نهایی گوگل برای این روش جست‌وجوی تازه چطور تعریف شده و در واقعیت چه عملکردی خواهد داشت…

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
آسانا سلیم‌زاده
آسانا سلیم‌زاده
نوشتن یکی از بهترین‌ راه‌های ارتباط برقرار کردنه...شما موافق نیستید؟
نظرات

آرمان دیزاین
آرمان دیزاین

بسیار عالی بود ممنون

محمد طالشی
محمد طالشی

این قابلیت روی microsoft edge همین الان با هوش مصنوعی chatGPT3 روی موتور جستجوی bing قابل دسترسیه.

اسمارتک