پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

همکاری جدید رهنما کالج و اینترک: «برگزاری دوره‌های مارکتینگ اتومیشن»

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
16 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همکاری جدید رهنما کالج و اینترک: «برگزاری دوره‌های مارکتینگ اتومیشن»
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق توافق صورت گرفته بین اینترک و رهنما کالج، از این پس دوره‌های مارکتینگ اتومیشن و eCRM اینترک در قالب یک همکاری دو طرفه با رهنما کالج برگزار خواهد شد. رهنما کالج پیش از این دوره‌هایی مانند دوره دیجیتال مارکتینگ، آنالیز داده و ماشین لرنینگ، برنامه نویسی و مدیریت منابع انسانی را برگزار می‌کرد و حالا در نتیجه همکاری با اینترک، دوره‌های مارکتینگ اتومیشن را نیز به لیست دوره‌های آموزشی خود افزوده است.

اینترک (InTrack) به‌عنوان بخشی از شرکت اسمارتک، راهکارهایی را در قالب خدمات اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation) و eCRM ارائه می‌کند. آکادمی اینترک بوت‌کمپی در زمینه مارکتینگ اتومیشن نیز برگزار کرد که در این بوت‌کمپ به صورت رایگان مباحثی مرتبط با مارکتینگ اتومیشن و استفاده از آن در کسب‌وکارهای مختلف آموزش داده شد. طی توافقنامه اینترک و رهنما کالج، این بوت‌کمپ‌ها با راهبرد آموزش کاربردی و نتیجه‌محور رهنما کالج تلفیق شده است.همکاری جدید رهنما کالج و اینترک: «برگزاری دوره‌های مارکتینگ اتومیشن» 1

محمدحسن شهرمیانی، مدیرعامل رهنما کالج در این خصوص گفت: «افرادی می‌توانند در بازار کار جایگاه مناسبی داشته باشند که جدای از دانش تخصصی، تجربه واقعی و عملی استفاده از ابزارها را داشته باشند. خوشحال هستیم که قرار است در کنار اینترک تجربه واقعی کار کردن و استفاده عملی از ابزارهای مارکتینگ اتومیشن را به مخاطبان خوب‌مان ارائه دهیم.» او همچنین اضافه کرد: «مدیران اینترک دغدغه جدی توانمندسازی صحیح نیروی انسانی را دارند و مطمئن هستم که همکاری رهنما کالج و اینترک زمینه ورود افراد حرفه‌ای و کاربلد را به بازار کار فراهم می‌کند. این بوتکمپ‌های آموزشی قرار است یک تجربه آموزشی متفاوت را برای مخاطبان به وجود آورد.»

مهناز محمدی، مدیر مارکتینگ اینترک نیز می‌گوید هدف از این همکاری افزایش کیفیت دوره‌های آموزشی با بهره‌گیری از تخصص و تجربه رهنما کالج است. او اضافه کرد: «هدف ما برگزاری دوره‌هایی است که بتواند خلا تعداد افراد متخصص این حوزه در بازار کار را پوشش دهد. پیش از این دوره‌هایی را برگزار کردیم که نتایج بسیار خوبی برای ما و اکوسیستم مارکتینگ ایران داشت. حالا با همکاری تیم خوب رهنما کالج که سال‌ها تجربه برگزاری دوره‌های باکیفیت را دارند، این مژده را به مخاطبان آکادمی اینترک می‌دهیم که کیفیت دوره‌ها به مراتب بهتر خواهد شد و با پشتوانه تخصص و تجربه رهنما کالج، آموزش مارکتینگ اتومیشن وارد مرحله جدیدی می‌گردد.»

اولین دوره مشترک مارکتینگ اتومیشن و eCRM رهنما کالج و اینترک در تابستان سال جاری برگزار می‌شود. فراخوان ثبت‌نام این دوره‌ها نیز از طریق رسانه‌های مرتبط، وب‌سایت‌های دو مجموعه و شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همکاری جدید رهنما کالج و اینترک: «برگزاری دوره‌های مارکتینگ اتومیشن» 2

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک