![بازار ۶ میلیارد دلاری تبلیغات در المپیک ۲۰۲۴ پاریس 8 بازار ۶ میلیارد دلاری تبلیغات در المپیک ۲۰۲۴ پاریس](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/07/پاریسس-300x183.jpg)
سرویس ایمیل مارکتینگ «پاکت» پس از دو سال ریبرندینگ کرد
![سرویس ایمیل مارکتینگ «پاکت» پس از دو سال ریبرندینگ کرد 1 سرویس ایمیل مارکتینگ «پاکت» پس از دو سال ریبرندینگ کرد](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2022/06/333.png)
پاکت یک سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی است که در سال 1398 کار خود را شروع کرد. این شرکت پس از گذشت دو سال و برای تقویت فرایند برندینگ خود، در اردیبهشت 1401 با یک لوگو و هویت بصری جدید خبر از ریبرندینگ خود داد. پاکت در این خصوص بیان کرده است: «پس از دو سال، دست به یکسری تغییرات زدیم تا بتوانیم بهتر از گذشته، مسیر موفقیت را طی و اهداف خود را به واقعیت تبدیل کنیم. در همین جهت، ما سعی کردیم تا هویت بصری جدید پاکت، هرچه بیشتر نمایانگر اطمینان، شایستگی و صمیمیت باشد؛ نمایانگر ارزشها و اهدافی که پاکت همواره به دنبال آنها بوده و هست.»
به گفته پاکت، تغییرات در این هویت بصری جدید با هدف نشان دادن و قابل رویت بودن چشمانداز پاکت و ارزشهای آن در لوگو اعمال شده است. پاکت در همین خصوص میگوید: «ما با در نظر گرفتن گروه مخاطبین هدف، با تکیه بر هویتی شایسته و صمیمی، تلاش کردیم تا حس اطمینان و صمیمیت را که از جمله اولویتهای پاکت محسوب میشوند، بیشتر از قبل، از طریق ظاهر جدید به کاربران منتقل کرده و انتظارات و خواسته آنان را بهخوبی برآورده کنیم.»
به گفته پاکت، این هویت جدید با ترکیب معانی پوشش انبوه، حمایت، ارتباط و هدف طراحی شده است و نماد جدید آن با این مضمون که نمایانگر ارتباط و صفحه هدف (تکمیل نیمدایره) باشد طراحی شده است. درواقع هویت بصری جدید پاکت با تدوین یک استراتژی جدید و مشخص کردن ارزشهای خود و مخاطبین هدف، سعی دارد تا به موفقیت کامل و به هدف رساندن یک کمپین تبلیغاتی کمک کند. طبق این گفتهها، به نظر میرسد که ریبرندینگ پاکت فقط در سطح هویت بصری نیست و در ساختارهای این شرکت نیز تغییر ایجاد خواهد کرد.
پاکت با بیان اینکه قصد دارند هویت جدید آنها بازتابی از ارزشهای تیم پاکت و ارزشی که برای مشتریان خود به ارمغان میآوردند باشد بیان کرد: «تمام تلاش ما در راستای ایجاد تغییراتی است که به رشد مشتریان ما کمک میکند. بدون شک ما در هر لحظه سعی میکنیم تا اهداف و خواستههایمان را با اهداف کاربرانمان همسو کنیم. بزرگترین هدف پاکت، ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود است و ما همواره در تلاشیم تا بهترین تجربه را برای کاربرانمان در حوزه ایمیل مارکتینگ رقم بزنیم.»
پاکت نهایتا این ریبرندینگ را با تشکر از افراد دستاندرکار و کاربران خود عمومی کرد. با توجه به اظهارات مدیران پاکت، به نظر میرسد که باید امسال منتظر سرویسهای جدید و تغییرات اساسی در پاکت باشیم.
![بادکوبه](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/06/khodnevis-mob.jpg)