دانا پرداز
اخبار

سرویس ایمیل مارکتینگ «پاکت» پس از دو سال ری‌برندینگ کرد

زهرا محبی زهرا محبی
16 خرداد 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سرویس ایمیل مارکتینگ «پاکت» پس از دو سال ری‌برندینگ کرد

پاکت یک سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی است که در سال 1398 کار خود را شروع کرد. این شرکت پس از گذشت دو سال و برای تقویت فرایند برندینگ خود، در اردیبهشت 1401 با یک لوگو و هویت بصری جدید خبر از ری‌برندینگ خود داد. پاکت در این خصوص بیان کرده است: «پس از دو سال، دست به یک‌سری تغییرات زدیم تا بتوانیم بهتر از گذشته، مسیر موفقیت را طی و اهداف خود را به واقعیت تبدیل کنیم. در همین جهت، ما سعی کردیم تا هویت بصری جدید پاکت، هرچه بیشتر نمایانگر اطمینان، شایستگی و صمیمیت باشد؛ نمایانگر ارزش‌ها و اهدافی که پاکت همواره به دنبال آن‌ها بوده و هست.»

به گفته پاکت، تغییرات در این هویت بصری جدید با هدف نشان دادن و قابل رویت بودن چشم‌انداز پاکت و ارزش‌های آن در لوگو اعمال شده است. پاکت در همین خصوص می‌گوید: «ما با در نظر گرفتن گروه مخاطبین هدف، با تکیه بر هویتی شایسته و صمیمی، تلاش کردیم تا حس اطمینان و صمیمیت را که از جمله اولویت‌های پاکت محسوب می‌شوند، بیشتر از قبل، از طریق ظاهر جدید به کاربران منتقل کرده و انتظارات و خواسته آنان را به‌خوبی برآورده کنیم.»

ریبرندینگ پاکت

به گفته پاکت، این هویت جدید با ترکیب معانی پوشش انبوه، حمایت، ارتباط و هدف طراحی شده است و نماد جدید آن با این مضمون که نمایانگر ارتباط و صفحه هدف (تکمیل نیم‌دایره) باشد طراحی شده است. درواقع هویت بصری جدید پاکت با تدوین یک استراتژی جدید و مشخص کردن ارزش‌های خود و مخاطبین هدف، سعی دارد تا به موفقیت کامل و به هدف رساندن یک کمپین تبلیغاتی کمک ‌کند. طبق این گفته‌ها، به نظر می‌رسد که ری‌برندینگ پاکت فقط در سطح هویت بصری نیست و در ساختارهای این شرکت نیز تغییر ایجاد خواهد کرد.

پاکت با بیان اینکه قصد دارند هویت جدید آن‌ها بازتابی از ارزش‌های تیم پاکت و ارزشی که برای مشتریان خود به ارمغان می‌آوردند باشد بیان کرد: «تمام تلاش ما در راستای ایجاد تغییراتی است که به رشد مشتریان ما کمک می‌کند. بدون شک ما در هر لحظه سعی می‌کنیم تا اهداف و خواسته‌هایمان را با اهداف کاربران‌مان همسو کنیم. بزرگ‌ترین هدف پاکت، ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود است و ما همواره در تلاشیم تا بهترین تجربه را برای کاربران‌مان در حوزه ایمیل مارکتینگ رقم بزنیم.»

پاکت نهایتا این ری‌برندینگ را با تشکر از افراد دست‌اندرکار و کاربران خود عمومی کرد. با توجه به اظهارات مدیران پاکت، به نظر می‌رسد که باید امسال منتظر سرویس‌های جدید و تغییرات اساسی در پاکت باشیم.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...