پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

قابلیت جدید اینستاگرام برای جست‌وجوی کسب‌وکارها روی نقشه

زهرا محبی زهرا محبی
3 مرداد 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قابلیت جدید اینستاگرام برای جست‌وجوی کسب‌وکارها روی نقشه
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینستاگرام در جدیدترین به‌روزرسانی خود، قابلیت نقشه را بهبود داده است و امکان جالبی را به آن اضافه کرده است. تا پیش از این نقشه اینستاگرام تنها کارکردش یافتن پست‌هایی بود که با یک لوکیشن خاص در اینستاگرام آپلود شده بودند. هم‌اکنون با این آپدیت جدید، کاربران می‌توانند با مراجعه به نقشه اینستاگرام، کسب‌وکارهایی را که در نزدیکی‌شان است پیدا کنند.

هم‌اکنون می‌توانید با کلیک روی تگ لوکیشن در پست‌ها و استوری‌ها یا صرفا جست‌وجوی یک شهر یا محله خاص در اکسپلور، یک صفحه از نقشه محل مورد نظر را جلوی روی خود ببینید و کسب‌وکارهایی که در آن حوالی وجود دارند را کشف و بررسی کنید. قابل توجه است که تنها کسب‌وکارهایی در نقشه اینستاگرام ظاهر می‌شوند که قسمت «آدرس» را در پروفایل خود ثبت کرده باشند. به جز دیدن خود پیج، افراد می‌توانند عکس‌های مرتبط با آن لوکیشن، زمان باز بودن محل و تعداد پست‌های منتشرشده با آن لوکیشن را ببینند.

همچنین کاربران می‌توانند دسته‌بندی‌های مخصوصی در نقشه اینستاگرام داشته باشند و فیلترهایی را برای خود در جست‌وجوی محل اعمال کنند. این فیلترها شامل رستوران، کافه، آرایشگاه و… هستند و در ادامه کامل‌تر هم خواهند شد. درواقع با استفاده از این فیتلرها، جست‌وجو تنها به همین موارد محدود خواهد شد و محل مورد نظر کاربر زودتر در نقشه اینستاگرام برای او بالا خواهد آمد.

ا‌ینستاگرام این قابلیت را تلاشی با هدفی دوسویه برای کاربران و فروشگاه‌ها اعلام کرده است که از سویی به فعالیت و بیشتر شناخته شدن‌ کسب‌وکارها کمک خواهد کرد؛ مخصوصا کسب‌وکارهایی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند خود را در گوگل مپ به ثبت برسانند، و از سویی کار کاربر را در کشف و جست‌وجوی فروشگاه مورد نظرشان آسان خواهد کرد. جالب توجه است که این قابلیت، اینستاگرام را در ابعاد کوچک و تنها در خصوص کسب‌وکارها، به رقیب گوگل مپ تبدیل می‌کند. این قابلیت به صورت عمومی لانچ شده است و کم‌کم برای همه کاربران اینستاگرام فعال و اضافه خواهد شد. ‌

بخوانید  راهنمای استفاده از سوشال سیگنال در سئو
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

gg
gg

gggggggggggggg

sdfsd
sdfsd

ddafac

اسمارتک