پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اجرای کمپین در کلاب‌هاوس با هدف درگیر کردن مخاطب عام توسط مای‌لیدی برای اولین بار

مرجان عبدی مرجان عبدی
22 فروردین 1400
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اجرای کمپین در کلاب‌هاوس با هدف درگیر کردن مخاطب عام توسط مای‌لیدی برای اولین بار
زمان مطالعه: 2 دقیقه

‎مای‌لیدی به عنوان اولین برند ایرانی کمپین دیجیتال کلاب‌هاوس خود را با حضور افراد برجسته شروع و به بحث گذاشت. 

با توجه به رشد روز افزون کلاب‌هاوس شاهد شکل‌گیری کلاب‌هایی توسط برند‌های مختلف هستیم و در این میان برند مای‌لیدی که فعالیت‌های متنوعی در شبکه‌های اجتماعی دارد کمپینی در کلاب هاوس با نام “آیا زنان برای دیده شدن باید قهرمان باشند“ و در قالب بخشی از کمپینی به نام #پیداشو به بحث و گفتگو گذاشت. کمپینی که با ویدیوی تاثیرگذاری ساخته بهمن کیارستمی در شبکه‌های اجتماعی لانچ شد و توسط اینفلوئنسرها گسترش یافت.

کلاب هاوس پلتفرمی است که در آن افراد می‌توانند به طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. در این اپلیکیشن بر خلاف سایر شبکه‌های اجتماعی، تنها می‌توان از صوت برای برقراری ارتباط استفاده کرد. نکته مهمی که در رابطه با کلاوب هاوس باید مطرح کرد این است که تمرکز اصلی این اپلیکیشن، استفاده بیشتر از جنبه «اجتماعی» شبکه‌های اجتماعیست، موضوعی که این پلتفرم را به بستری مناسب برای بحث و تبادل نظر تبدیل کرده است.

این کمپین از نظر به‌کارگیری و دعوت افراد تاثیرگذار که از روزهای قبل با صحبت درباره موضوع گفتگو در فضا مجازی و بعد از آن گفتگو چند نفره در اتاق مای لیدی و اجرای کمپین به عنوان یک کمپین رسمی برای بار اول در ایران است.

در این رویداد مجازی، گروهی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام مثل سلما شكيب، آيدا پوريانسب، محمدرضا ماندنى و لاله صديق قهرمان ملى اتومبیل رانی ، مخاطبان خود را برای شرکت و حضور در این گفتگو در اتاق مای لیدی دعوت و تشویق کرده بودند.
موضوع مورد بحث در این اتاق گفتگو در رابطه با زنانى بود كه قهرمان يا اسطوره نيستند اما در زندگى افراد تاثیر قابل توجهی داشته اند.

بخوانید  نتفلیکس: تبلیغات حداقل «10 درصد» از درآمد سالانه ما را تشکیل خواهد داد

حين برگزارى روم از طرف برند مشكلاتى هم ديده شد، برای مثال يكى از اينفلونسرها همگام صحبت با قطعی چندباره مواجه شد. به هرحال براى اولين در کلاب‌هاوس یک برند ایرانی یک روم با هدف درگیر کردن مشتریان و مخاطب عام جامعه اجرا کرد.

با این حال، با توجه به استقبال بسیار مخاطبان این پلتفرم از این گفتگوی مجازی و موضوع حساس آن، مای لیدی این قول را به مخاطبان داد که در آینده هم شاهد برگزاری چنین گفتگوهای صمیمانه و مورد نیازی در روم این برند باشند.

به هر ترتیب برگزاری اولین رویداد رسمی در این پلتفرم توسط برند مای لیدی، اتفاق جالبی بود که می توان آن را مقدمه‌ای برای رونق چنین رویدادهایی از سوی برندها، در این بستر جدید مجازی تلقی کرد.

از اینجا می‌توانید ویدیوی مربوط به این کمپین در اینستاگرام را ببینید

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک