
اخبار
برندینگ
لالیگا بعد از ۳۰ سال پوست انداخت
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 1 دقیقه

لالیگا، لیگ حرفهای فوتبال اسپانیا پس از سالها هویت بصری خود را تغییر داد؛ در این تغییرات تازه، این لیگ پس از ۳۰ سال با چرخ رنگینی که در تمام این سالها نماد لالیگا بود، خداحافظی کرده و ظاهر مدرنتری به خود گرفته است.
در تغییرات جدید لوگوی لالیگا که توسط رسانه فوتی هدلاینز منتشر شده است، چرخ معروف و قدیمی لوگوی این لیگ با نماد مدرن و مرموز II جایگزین شده است که ظاهرا قرار بوده نمایانگر دو حرف L این لیگ باشد. با این حال منتقدان بر این باورند که در نگاه اول نمیتوان این موضوع را تشخیص داد. تغییرات در ساختار تنها بخش ریبرندینگ لالیگا نیستند و در لوگوی جدید این لیگ به جای استفاده از طیف رنگهای رنگین کمانی به رنگ قرمز بسنده کرده است.
این لوگو به زودی جایگزین لوگوی فعلی میشود.

نظرات
مطالب پیشنهادی

انتشار آگهی «وام» در دیوار و شیپور ممنوع است
یاسمن منفرد

هدیه نوروزی سازمانی ۱۴۰۴ چی بخریم؟ | ۵ ایده کاربردی
تحریریه دیامبرد

ابر زَس از اسم و هویت تازه خود «آبالون» رونمایی کرد
تحریریه دیامبرد