پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار تبلیغات

پای سریال‌های «نتفلیکس» در پی یک همکاری به برند پوشاک «لاکوست» باز شد

زهرا محبی زهرا محبی
3 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پای سریال‌های «نتفلیکس» در پی یک همکاری به برند پوشاک «لاکوست» باز شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چندی پیش پیش در پی یک همکاری مشترک، خط تولید برند لاکوست را در دنیای سریال‌های نتفلیکس دیدیم. نتفلیکس و لاکوست با همکاری یکدیگر مجموعه ویژه‌ای را طراحی کردند که به طور خلاقانه، با دنیای جوان و جذاب نتفلیکسی پیوند می‌خورد. این مجموعه که از 12 آپریل آغاز شد، تمساح نمادین لاکوست را در سریال‌های نتفلیکس با فرهنگ‌های متنوع‌شان نمایش می‌دهد. 

این مجموعه سعی دارد با برقراری پیوندی بین ورزش و مد، محصولات متفاوتی ارائه دهد.برخی از طرح‌های نمادین لاکوست به عنوان بخشی از مجموعه «Lacoste X Netflix»، ری‌دیزاین شدند و با الهام از سریال‌های نتفلیکسی Stranger Things، The Witcher، La Casa de Papel، Bridgerton، Sex Education و… به شکل پولو، کلاه، گرم‌کن و لباس‌های ورزشی به خط تولید رفتند.

نتفلیکس و لاکوست

در این همکاری، با دو برند قدرتمند روبه‌رو هستیم که می‌توانند گروه‌ها و اقشار مختلف را کنار هم جمع کنند. تمرکز این مجموعه نیز کانسپت «پیوند» میان گروه‌ها و افراد است. لباس‌های ورزشی و گرم‌کن‌های این مجموعه، تمساح لاکوست را به شکلی جذاب و با عناوین برجسته به نمایش می‌گذارند و صحبت از کنار هم بودن و درک متقابل دارند. تلفیق یکی از مطرح‌ترین برندهای پوشاک با نتفلیکس که حاوی سلیقه و تفکر نسل جوان است، کمک کرده است که ظاهر محصول ارتقا پیدا کند و در عین حال، فرآیند برندآگاهی برای هردو برند رخ دهد.

نتفلیکس و لاکوست

این مجموعه هم در وبسایت لاکوست و هم در بخش نتفلیکس‌شاپ در دسترس کاربران قرار گرفته است. گفتنی است که این مجموعه به دلیل این همکاری و تلاش بیشتری که پشت آن است، با قیمت بالاتری از دیگر محصولات لاکوست به فروش می‌رود. نتفلیکس با کالاهای مشترک با برندهای دیگر بیگانه نیست. پیش از این، این شرکت رسانه‌ای با کمپانی Vans همکاری‌ای با محوریت سریال Stranger Things داشت.

بخوانید:

جاش سایمون، معاون بخش محصولات مصرفی در نتفلیکس اشاره کرد:
«ما فکر می‌کنیم محصولات می‌توانند نقش مهمی در داستان‌گویی داشته باشند. همکاری با لاکوست به ما فرصتی منحصر‌به‌فرد می‌دهد تا دنیای مد و سرگرمی را به هم متصل کنیم. من معتقدم این مجموعه همچنین راهی قانع‌کننده و خلاقانه برای مخاطبان فراهم می‌کند تا عشق خود را به داستان‌ها و شخصیت‌های ما ابراز کنند.»

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک