پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ایرانسل در راستای تغییر هویت سازمانی لوگوی خود را تغییر داد

زهرا محبی زهرا محبی
15 اسفند 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ایرانسل در راستای تغییر هویت سازمانی لوگوی خود را تغییر داد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روز 15 اسفند 1400، مدیرعامل ایرانسل با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر از تحولی در هویت سازمانی و نوسازی لوگوی ایرانسل داد. به گزارش دی‌ام برد، بیژن عباسی‌آرند در پست خود با اشاره به عناصر و ارزش‌های برند ایرانسل، نوسازی برند را امری ضروری اعلام کرده است.

عباسی‌آرند در ادامه اظهار کرده است: «توسع کسب‌وکار یک سازمان و تغییر و گسترش دامن خدمات آن به بخش‌های جدید، از جمله مواردی است که موجب می‌شود گاهی شاهد به‌روزرسانی هویت سازمانی و برند (#rebranding) باشیم.» او در ادامه با اشاره به هدف یکپارچه‌سازی و ایجاد یک پلتفرم واحد برای ارائه محصولات و خدمات، تأکید محکم بر جوانان به عنوان مخاطب اصلی و اندیشه نوآورانه، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به پیوندی مستحکم و عاطفی و همچنین زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، اهداف ایرانسل را از ری‌برندینگ و تغییر لوگوی خود شرح داد.

کمی پس از انتشار این پست از سوی مدیرعامل ایرانسل، صفحه اصلی ایرانسل هم این خبر را منتشر کرد.

تغییر لوگوی ایرانسل

با اینکه رنگ زرد و شکل بیضی ایرانسل هنوز در لوگوی جدید دیده می‌شود و مهم‌ترین مشخصه‌های بصری برند را تشکیل می‌دهد، اما در عین حال تغییری اساسی در راستای مینیمال‌تر شدن لوگو به وجود آمده است. در پست ایرانسل، با اشاره به ترویج زندگی دیجیتال در ایران و جایگاه ایرانسل در این سبک زندگی، از لزوم نوسازی برند سخن به میان آمده است. در این پست علت اصلی این ری‌برندینگ، همگام شدن با سرعت و سادگی زندگی دیجیتال و بازتاب دادن این خصیصه‌ها در هویت بصری ایرانسل شمرده شده است.

بخوانید  همه برندهایی که در 1401 نو شدند

لوگوی حال حاضر خلوت‌تر، ساده‌تر و جلوه‌ای موجزتر به خود گرفته است. باید دید در ساختار درونی و عملکردی سازمان برند چه تغییراتی در پی این ری‌برندینگ رخ خواهد داد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

امید
امید

سپاس خانم محبی
اینستا

اسمارتک