پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینستاگرام امکان درج ۵ لینک در Bio را فراهم می‌کند

زهرا محبی زهرا محبی
31 فروردین 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینستاگرام امکان درج ۵ لینک در Bio را فراهم می‌کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینستاگرام در جدیدترین خبر خود اعلام کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد در حساب اینستاگرامی خود، بیش از 1 لینک اضافه کنند. با این امکان، کاربران می‌توانند 5 لینک مختلف را در بخش بیوی حساب اینستاگرام خود قرار دهند. این خبر را مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت مادر متا در کانال اینستاگرامی خود منتشر کرد و اذعان داشت که «واقف هستیم عده‌ای مدت زیادی است برای این ویژگی انتظار کشیده‌اند.»

اینستاگرام 5 لینک

کاربران می‌توانند با این ویژگی جدید از برنامه‌های واسط برای قرار دادن لینک‌ها بی‌نیاز شوند. مثلا می‌توانند لینک حساب‌های سایر شبکه‌های اجتماعی خود را در این بخش بگذارند یا بخش‌های تحصیلی، کاری و علاقه‌مندی‌های خود را در این بخش با چند لینک پوشش دهند. برای داشتن این امکان، ابتدا اینستاگرام خود را آپدیت کنید. سپس به پروفایل خود رفته و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید. با منوی بازشده، قادر خواهید بود که چند لینک مدنظر خود را با امکان قرار دادن اسم برایشان، انتخاب کرده و به صورت عمومی آن‌ها را به حساب اینستاگرام خود اضافه کنید. قابل توجه است که ترتیب این لینک‌ها برای کاربر قابل تنظیم است.

نمایش لینک‌ها به این شکل است که برای مخاطبان شما، تنها یک لینک (لینک اول و اصلی شما) نمایش داده می‌شود و برای دسترسی به بقیه لینک‌ها، اینستاگرام یک صفحه پاپ‌آپ طراحی کرده است که در آن، لینک‌های باقی‌مانده وجود دارند. این قابلیت احتمالا برای بسیاری کاربردی و البته برای بسیاری از برنامه‌های واسط لینک و تجمیع لینک (با نمونه‌های بومی زیلینک و یک‌لینک) تاثیرگذار خواهد بود.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک