پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار تبلیغات آنلاین و E-CRM

نسخه ۲.۶ گوگل ادز ادیتور عرضه شد: از پشتیبانی CPM تا ایجاد تبلیغات ویدئویی « Multi-asset»

مرجان عبدی مرجان عبدی
22 اسفند 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نسخه ۲.۶ گوگل ادز ادیتور عرضه شد: از پشتیبانی CPM تا ایجاد تبلیغات ویدئویی « Multi-asset»
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نسخه ۲.۶ Google Ads Editor با قابلیت دانلود برای مدیریت کمپین‌های Google Ads و با ارائه هفت خدمت به کمپین‌ها، منتشر شد.

چهار ماه پس از عرضه نسخه ۲.۵ Google Ads Editor، گوگل در روز جمعه (۱۸ اسفند) نسخه ۲.۶ را به بازار عرضه کرد. Google Ads Editor یک برنامه رایگان، با قابلیت دانلود برای مدیریت کمپین‌های Google Ads است که با هدف صرفه‌جویی در زمان وآسان‌تر کردن تغییرات گسترده به بازار عرضه شده است.

مهاجرت از کمپین‌های نمایشی (Google Display) به کمپین‌های Performance Max

نسخه جدید گول ادز ادیتو، از انتقال کمپین‌های نمایشی (Display) به کمپین‌های عملکردی (Performance Max) پشتیبانی می‌کند. این قابلیت برای افزایش ترافیک و بهبود نرخ تبدیل شما مفید است.

انتقال به PMax با آزمایش‌های مختلف

می‌توانید آزمایش‌هایی در Performance Max ایجاد و مدیریت کنید تا عملکرد آن را با سایر انواع کمپین‌ها مانند کمپین‌های جستجو و کمپین‌های نمایش مقایسه کنید. با این کار می‌توانید بهترین استراتژی را برای کمپین‌های خود انتخاب کنید.

پیشنهاد فیلد برای افزودن آگهی ریسپانسیو نمایشی (Add Responsive Display ad)

پیشنهاد فیلدهای جدید در «اضافه کردن آگهی نمایش Responsive» به شما در ساخت آسان‌تر آگهی‌های نمایش Responsive کمک می‌کند. این قابلیت تنوع و کارایی آگهی‌های شما را افزایش می‌دهد.

استراتژی قیمت‌گذاری رزرو CPM

دیتور اکنون از استراتژی قیمت‌گذاری رزرو به ازای هر هزار نمایش (CPM) که مشابه استراتژی Target CPM است، پشتیبانی می‌کند. اکثر کمپین‌هایی که از Target CPM پشتیبانی می‌کنند (به غیر از کمپین‌های Video Sequence) می‌توانند یکبار به رزرو CPM ارتقا پیدا کنند. لازم به ذکر است که ادیتور گوگل ادز امکان انتقال از رزرو CPM به Target CPM را ندارد.

آگهی‌های ویدیویی رسپانسیو چندگانه (Multi-asset)

نسخه جدید Google ADS Editor، اکنون از تبلیغات ویدئویی «Multi-asset» برای کمپین‌های ویدئویی پشتیبانی می‌کند. می‌توانید تا 5 ویدیو، تیتر، تیتر بلند، توضیحات و دکمه‌های Call to Action برای هر آگهی ویدیویی Responsive اضافه کنید. این قابلیت خلاقیت و تاثیرگذاری آگهی‌های شما را افزایش می‌دهد.

راه‌اندازی تنظیمات اندازه‌گیری Third-party

در به‌روز‌رسانی جدید گوگل ادز ادیتور، کاربران می‌توانند تنظیمات Third-party را در حساب کاربری خود مشاهده و فعال کنند.  این ویرایش‌ها برای کمپین‌های ویدیویی، تولید تقاضا (Demand Generation) و Performance Max قابل اعمال هستند.

این قابلیت به شما امکان می‌دهد:

  • از ابزارهای اندازه‌گیری دلخواه برای سنجش دقیق‌تر عملکرد کمپین‌های خود استفاده کنید.
  • تنظیمات اندازه‌گیری را بر اساس نیازهای خاص هر کمپین شخصی‌سازی کنید.
  • مدیریت اندازه‌گیری نتایج کمپین‌های مختلف را به صورت آسان‌تر انجام دهید.

پشتیبانی برای حفظ تصاویر قدیمی

در نسخه ۲.۶ همه جزئیات مرتبط با عکس‌هایی که مبتنی بر فید قدیمی بودند به بخش «Image extensions» (دارایی‌های ارتقا یافته) منتقل شده‌اند و همچنین نماهای «Image assets» (افزونه‌های تصویر) از Google Ads Editor حذف شده‌‌اند.

ویژگی‌های جدید با هدف بهبود فرآیند ایجاد آگهی‌ها، سهولت در بررسی عملکرد کمپین‌ها و ارائه گزینه‌های بیشتر برای بارگذاری المان‌ها به منظور افزایش اثربخشی آگهی‌های ویدیویی رسپانسیو طراحی شده‌اند.

به‌طور کلی، این به‌روزرسانی به کاربران کمک می‌کند تا:

  • آگهی‌های باکیفیت‌تری بسازند.
  • عملکرد کمپین‌های خود را بهتر درک کنند.
  • آگهی‌های ویدیویی رسپانسیو را برای دستیابی به نتایج بهتر بهینه‌سازی کنند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک