پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رویدادهای حضوری

دومین رویداد موضوعی دی‌ام برد برگزار شد: «پارتنرشیپ و کمپین مشترک»

الهه صالحی الهه صالحی
28 خرداد 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دومین رویداد موضوعی دی‌ام برد برگزار شد: «پارتنرشیپ و کمپین مشترک»
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دومین رویداد موضوعی دی‌ام برد با عنوان پارتنرشیپ، کمپین مشترک و کوبرندیگ با حضور بیش  از ۱۶۰ شرکت‌کننده برگزار شد. در این رویداد دنا کلامی، مدیر برند اسنپ اکسپرس، ایمان احمدی، کمپین منیجر ارشد دیجی‌کالا، مهتا قنبری، مدیر ارشد محتوا و پارتنرشیپ بازار و پیمان عمرانی، مدیر مارکتینگ فیلیمو به ارائه محتوای آموزشی پرداختند. 

ایمان احمدی، کمپین منیجر ارشد دیجی کالا در این رویداد در ارائه خود با موضوع کمپین‌های پارتنرشیپ به مواردی مانند چرایی اجرای کمپین پارتنرشیپ و زمان اجرا، چگونگی اجرا و تحلیل و بررسی نتایج‌ و دست‌اوردهای کمپین پارتنرشیپ پرداخت.

او در ادامه نقش پارتنرشیپ را در حصول دستاورد مورد نظر مجموعه مورد بررسی قرار داده و کانال‌های بالقوه فعالیت در این زمینه را تحلیل کرد. 

 

دومین رویداد موضوعی دی‌ام برد برگزار شد: «پارتنرشیپ و کمپین مشترک» 1

ایمان احمدی، کمپین منیجر ارشد دیجی‌کالا

نقش پارتنرشیپ در ریتنشن و تعامل، کسب درآمد،  تأثیر مشارکت بر اهرم های رشد، قدم‌های اجرایی کردن یک کمپین مشترک مانند تعیین   KPI، پیدا کردن بهترین ایده، پیدا کردن بهترین پارتنر، برقراری تعامل با پاتنر و برنامه ریزی و اجرا و تحلیل‌های پس از کمپین از دیگر نکاتی بودند که احمدی به آن اشاره کرده و آنها را تحلیل کرد. 

دنا کلامی و هفت نکته برای پارتنرشیپ

دنا کلامی، مدیر برند اسنپ اکسپرس در ادامه در ارائه خود با نام برندینگ در پارتنرشیپ به موضوعاتی مانند با چه برندهایی کار کنیم، چرایی پارتنر شدن برندها با یکدیگر و چگونه پارتنرشیپ برای برندها مفید خواهد بود پرداخت.

دومین رویداد موضوعی دی‌ام برد برگزار شد: «پارتنرشیپ و کمپین مشترک» 2

دنا کلامی، مدیر برند اسنپ اکسپرس

رعایت تساوی حقوق برندها، پارتنرشیپ چیست، نکات همکاری برندها، چک لیست و پارتنرشیپ در جهان از مواردی و نکات مهم اجرای یک پارتنرشیپ از دیگر مواردی بود که دنا کلامی در ارائه خودبه آنها اشاره کرد. 

مهتا قمبری و ارکان اصلی پارتنرشیپ

مهتا قمبری، مدیر پارتنرشیپ و محتوای کافه بازار، در ارائه خود با عنوان یک توافق نه چندان ساده به ایجاد یک پارتنرشیپ از زاویه دید خود پرداخت. او در این ارائه  به موضوعاتی مانند پارتنرشیپ در کسب‌وکار، شکل‌ دادن کمپین‌های کم و بی‌هزینه، رول پارتنرشیپ منیجر در سازمان، پارتنرشیپ با اپ استور و بازار اشاره کرده و آن را مورد تحلیل قرار داد. 

دومین رویداد موضوعی دی‌ام برد برگزار شد: «پارتنرشیپ و کمپین مشترک» 3

مهتا قمبری، مدیر ارشد محتوا و پارتنرشیپ کافه بازار

او همچنین در بخش دیگری از ارائه خود در رابطه با ارکان اصلی پارتنرشیپ به مواردی مانند، نیاز برند، دارایی‌های برند، رابطه متقابل و دوستانه، شفافیت، برگزاری یک جلسه پارتنرشیپی پرداخت.

پیمان عمرانی، آموزش از دل مثال‌های عملی

پیمان عمرانی، مدیر مارکتینگ فیلیمو در ارائه خود با عنوان پارتنرشیپ و کمپین مشترک از دل مثال‌های عملی به مواردی مانند کمپین پارتنرشیپ چیست، چرا باید همچین کمپین‌هایی اجرا کنیم، مراحل اجرای کمپین پارتنرشیپ، هدف از اجرای کمپین، تعیین سناریو با در نظر گرفتن استراتژی هر دو برند، تعیین KPI های مورد انتظار، تعیین چنل‌های تبلیغاتی و بودجه مورد نیاز، تهیه متریال‌های تبلیغاتی، نظارت بر اجرا و اوپتیمایز کردن در حین اجرا، اندازه‌گیری اثر بخشی کمپین، چالش‌های پیش رو در اجرای کمپین‌های پارتنر شیپ اشاره کرد.

دومین رویداد موضوعی دی‌ام برد برگزار شد: «پارتنرشیپ و کمپین مشترک» 4

پیمان عمرانی، مدیر مارکتینگ فیلیمو

عمرانی همچنین در ارائه خود ضمن ارائه توضیحات کمپین‌های مشترک فیلیمو با سایر برندها را تحلیل کرد و به اهمیت در نظر گرفتن مواردی مانند شناخت نیاز، پیدا کردن پارتنر مناسب برای همکاری، تبدیل پارتنرشیپ به همکاری استراتژیک و چالش‌های یک همکاری مشترک پرداخت.

پارتنرشیپ، کمپین مشترک و کوبرندینگ دومین رویداد از سری رویدادهای موضوعی دی‌ام برد است که قرار است رویدادهایی تخصصی و موضوع محور باشند و در ابعادی کوچک‌تر از رویداد سالانه دی‌ام تاک برگزار شود. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این رویداد تعاملی بودن آن است و در واقع این رویدادها با تعامل بین ارائه دهندگان و شرکت‌کنندگان پیش‌ می‌رود و پرسش و پاسخ در آن نقشی کلیدی دارد. تریبون و یکتانت از حامیان رویداد اخیر بودند.

دومین رویداد موضوعی دی‌ام برد برگزار شد: «پارتنرشیپ و کمپین مشترک» 5

رویداد موضوعی اول دی‌ام برد با عنوان گزارش سال ۲۵ خرداد ماه برگزار شد. رویداد موضوعی اول دی‌ام برد، رویداد گزارش سال بود که در فروردین ماه با حضور بیشتر از ۱۰۰ شرکت کننده در سالن سلام صد استارت‌آپ برگزار شده بود. رویداد موضوعی سوم دی‌ام برد قرار است در اواخر خرداد ماه برگزار شود و اطلاعات مرتبط با آن به زودی در شبکه‌های اجتماعی دی‌ام برد اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک