پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار تبلیغات آنلاین و E-CRM

دژینو از سرویس جدید پرفورمنس خود رونمایی کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
17 خرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دژینو از سرویس جدید پرفورمنس خود رونمایی کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

به تازگی پلتفرم کشف تقلب دژینو از سرویس پرفورمنس رونمایی کرده است. دژینو، پلتفرم تشخیص تقلب کلیکی است که از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در زمینه تشخیص تقلب تبلیغاتی را شروع کرده است.‌ این پلتفرم درباره این امکان جدید به دی‌ام برد گفته است: «این سرویس از شروع دوره‌ای جدید در بهینه شدن عملکرد تبلیغات کلیکی خبر می‌دهد»

روابط عمومی دژینو در این خبر درباره سرویس پرفورمنس دژینو گزارشی ارائه کرده است که در ادامه می‌خوانیم.

سرویس پرفورمنس دژینو

هدف از سرویس پرفورمنس ارائه گزارش‌ها و آلارم‌های مناسب برای بهینه کردن کمپین است. در این سرویس، goal‌ها وKPIهای لندینگ‌ها در کسب‌و‌کار هدف در کنار دیتای به دست آمده از ورودی‌های معتبر یا تقلبی ارزیابی می‌شود. سورس‌ها، مدیوم‌ها و انواع تبلیغ‌‌ها به‌شرطی معتبر در نظر گرفته می‌شوند که شامل اکشن‌های مفید و واقعی باشند. هدف از این بررسی‌ها پیدا کردن بهترین ورودی‌هایی است که منجر به افزایش تعداد goal و بهبود شاخص‌های کلیدی(KPI) در تمام قیف بازاریابی می‌شود.

سرویس پرفورمنس، بهترین و بدترین منتشرکننده‌ها، ادنتورک‌ها و منابع را نه فقط بر اساس میزان تقلب که با توجه به رفتار کاربر و هدف کمپین مشخص می‌کند. این سرویس علاوه بر سیستم دیتکشن که متمرکز بر تشخیص و حذف تقلب است، به سشن‌ها امتیاز ارزشمند بودن نیز می‌دهد.

گزارش‌دهی‌ها در سیستم پرفورمنس به‌صورت منظم و در بازه زمانی مشخص در قالب فایل‌های اکسل به صورت اتومات تولید و برای کسب‌وکار ایمیل می‌شود.

مزایای سرویس پرفورمنس دژینو

دژینو از سرویس جدید پرفورمنس خود رونمایی کرد 1

اکشن لیسنینگ چند لایه

بررسی وقوع یا عدم وقوع یک goal، وابستگی کامل به نحوه پیاده سازی لندینگ مورد بررسی دارد. با توجه به نوع پیاده سازی فنی یک لندینگ، امکان تشخیص وقوع یا عدم وقوع برخی از goalها با دقت بالا توسط ابزارهای عمومی وجود ندارد.

سیستم اکشن لیسنینگ چندلایه دژینو، با توجه به ساختار هر لندینگ، با بررسی همزمان چند المان مختلف در صفحه، با دقت بالاتری وقوع یک goal را تشخیص می‌دهد.

رصد ترافیک بر اساس پارامترهای پرفورمنسی اختصاصی

در سرویس پرفورمنس، علاوه بر goalهای ست شده توسط کسب‌وکار، پارامترهای ترکیبی مختلفی توسط ترکر دژینو بررسی می‌شود.

اینکار باعث می‌شود تا سشن‌هایی که منجر به goal نهایی نشده‌اند اما در عین حال از پتانسیل خوبی برای تبدیل برخوردار بوده‌اند، بررسی و رتبه بندی شوند. با اینکار کانال‌هایی که امکان وقوع goal در آنها در آینده بیشتر است شناسایی شده و در برنامه‌ریزی‌های آینده کمپین لحاظ خواهند شد.

بررسی پارامترهایی مبتنی بر هوش مصنوعی و فرمول بندی پرفورمنسی

برخی از پارامترهای پرفورمنسی مورد بررسی، با توجه به دیتای جمع‌آوری شده از کمپین تغییر می‌کنند. همچنین فرمول نهایی محاسبه امتیاز پرفورمنسی به نوع کمپین، هدف کمپین و دیتای جمع‌آوری شده از کمپین حساس بوده و با توجه به آن برای هر کسب‌وکار تغییر خواهد نمود.

امتیاز دهی فراد به اکشن‌ها

در نظر گرفتن امتیاز تقلب حتی برای سشن‌هایی که به goal منجر شده‌اند، باعث تشخیص سشن‌هایی می‌شود که احتمال تقلبی بودن goal در آنها زیاد است. goal تقلبی علیرغم تبدیل شدن، فاقد اعتبار است و در انتهای قیف بازایابی هزینه زیادی را به واحد ارتباط با مشتریان سازمان‌ها وارد می‌کند.

تحلیل دیتا و ارائه خروجی

گزارش‌های نهایی خروجی از سرویس پرفورمنس دژینو، با تحلیل تمامی داده‌های ذکر شده در موارد قبل به‌دست می‌آیند. این گزارش‌ها شامل مواردی از قبیل کانال‌های موثر، کانال های غیر موثر، کانال‌های خطرناک، پیشنهاد افزایش/کاهش بید و… می‌باشد.

روابط عمومی دژینو با انتشار خبر رونمایی از سرویس پرفورمنس خود اعلام کرده است که این خدمت از ابتدای سال ۱۴۰۲ برای تعدادی از مشتریان استفاده شده است و از این پس در دسترس سایر کسب‌وکارها نیز قرار خواهد گرفت.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک