افیلیو از آغاز همکاری خود با گروه رسانههای دیجیاتو خبر داد
افیلیو، بهعنوان یکی از محصولات شرکت اسمارتک و فعال در صنعت افیلیت مارکتینگ ایران، به تازگی همکاری خود را با رسانههای گروه دیجیاتو آغاز کرده است.
افیلیو هدف اصلی این همکاری را از یک طرف افزایش دسترسی فروشگاههایی همچون دیجیکالا به مخاطبان هدف و از طرف دیگر، ارائه تجربهای یکپارچه از مقایسه و خرید کالا به مخاطبان این رسانهها عنوان میکند و توضیح میدهد: «طی این همکاری، فروشگاههای آنلاین پلتفرم افیلیو میتوانند در دستهبندیهای کالای دیجیتال، بازی و سرگرمی، سبک زندگی و… از محتوای گروه دیجیاتو شامل رسانههای دیجیاتو، ویجیاتو و روزیاتو بهرهمند شوند و گروه دیجیاتو نیز امکان همکاری در فروش کالاهای دستهبندیهای مرتبط را بهدست خواهد آورد.
افیلیو با سازوکار منحصر به فرد خود، امکان کسب درآمد از برترین فروشگاههای آنلاین را برای گروههای متنوعی از افراد فراهم کرده است. از دانشجویان و افراد خانهدار تا تولیدکنندگان محتوا، همه افراد میتوانند با استفاده از این پلتفرم به درآمدهای قابل توجهی دست یابند. تا کنون کاربران افیلیو موفق به ثبت رکورد درآمدی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در ماه شدهاند.»
همچنین این مجموعه پیرامون این همکاری عنوان میکند: «آغاز همکاری گروه دیجیاتو بهعنوان یکی از رسانههای فعال در صنعت تکنولوژی، میتواند الگوی بسیاری از رسانههای آنلاین در زمینههای موضوعی متنوع جهت ثبتنام در افیلیو و فعالسازی بازوی همکاری در فروش به کمک این پلتفرم باشد. افیلیو با ارائه پشتیبانی و آموزشهای لازم به ناشران، تلاش میکند تا از تمامی قابلیتها و امکانات این همکاری بهرهمند شوند.»
افیلیت مارکتینگ به عنوان یکی از روشهای مؤثر و کمهزینه برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات، طی سالهای گذشته اهمیت بسیار زیادی در دنیای دیجیتال یافتهاست. این روش، با ایجاد ارتباط مستقیم بین ناشران و تبلیغدهندگان، به هر دو طرف امکان میدهد تا به صورت شفاف و قابل اندازهگیری، نتایج خود را ارزیابی کرده و بهبود بخشند.
افیلیو دزده و پول ناشرای خورد رو نمیده و فقط به رسانه های بزرگ پول میده! به بهونه های مختلف ترافیک ناشرای خورد رو نمیشماره، پورسانت های بالا رو لغو می کنه و کاربر رو احمق فرض می کنه. کافیه به گروه تلگرام اتحادیه ناشران افیلیو سری بزنید!