پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

از سامانه جامع تبلیغات رونمایی شد

مهسا بهادری مهسا بهادری
16 مرداد 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از سامانه جامع تبلیغات رونمایی شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامانه جامع تبلیغات کشور روز یکشنبه ۱۴ مرداد با حضور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی رونمایی شد.

آیین رونمایی از سامانه جامع تبلیغات کشور با حضور فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات این وزارت و جمعی از فعالان حوزه تبلیغات و مدیران کانون‌های تبلیغاتی مستقر در شهر تهران طی آئینی برگزار شد و جمعی از مدیران کانون‌های تبلیغاتی و فعالان حوزه تبلیغات و رسانه به بحث و تبادل نظر در خصوص این سامانه پرداختند.

مهدی‌پور در این مراسم، با تاکید بر اهمیت همکاری بین‌بخشی در توسعه این سامانه، بر لزوم حمایت از نقاط قوت و رفع نواقص موجود تاکید کرد و این سامانه را گامی مهم در جهت توسعه و بهبود صنعت تبلیغات کشور دانست.

او ادامه داد: «سامانه تبلیغات، با سابقه‌ای طولانی در حوزه تبلیغات، همواره در حال تکامل بوده و با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و اعمال قوانین و مقررات به‌روز، به دنبال ارائه خدمات بهتر و کارآمدتر به جامعه تبلیغاتی هستیم. این سامانه که حاصل تلاش‌های مشترک متخصصان و فعالان حوزه تبلیغات است، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و ایجاد یک بستر واحد برای صدور مجوزها، امکان مدیریت و نظارت بر فرایندهای تبلیغاتی را به صورت یکپارچه فراهم می‌کند.»

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به گفتگوهای انجام شده با مدیران کانون‌های تبلیغاتی استان‌های مختلف، بر اهمیت ایجاد این سامانه برای حل مشکلات و ارتقای هماهنگی بین استانی تاکید کرد و گفت: «با رونمایی از این سامانه، چشم‌انداز روشنی برای توسعه و ارتقای کیفی صنعت تبلیغات کشور ترسیم شده و این وزارتخانه متعهد به تداوم تلاش‌ها در این مسیر است.»

او با تاکید بر لزوم رویکردی تدریجی و مبتنی بر تقویت نقاط قوت، بیان داشت: «به جای ایجاد تغییرات بنیادین و ساخت و سازهای گسترده، ضروری است که با تمرکز بر توسعه دانش و تجربه موجود، به بهبود و ارتقای وضعیت موجود بپردازیم. شناسایی و رفع نواقص موجود نیز با همکاری و هم افزایی تمامی ذینفعان امکان‌پذیر خواهد بود.»

مهدی‌پور همچنین در این مراسم بر اهمیت مشارکت فعالان حوزه تبلیغات در توسعه این سامانه تاکید کرد و از آن‌ها خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود هرچه بیشتر این سامانه ارائه دهند.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز با اشاره به ویژگی‌های این سامانه، از جمله دائمی شدن درخواست‌های اولیه صدور مجوز، متصل بودن به درگاه ملی مجوزها، انجام الکترونیکی تمامی امور و مطلع شدن متقاضیان از فرایند رسیدگی به درخواست تاسیس کانون‌ها چه از طریق سامانه و چه با ارسال پیامک، دریافت مجوز شعبه یا نمایندگی و …، بر اهمیت این دستاورد در تسهیل فعالیت‌های کانون‌های تبلیغاتی تاکید کرد.

عباس محمدیان، ضمن اشاره به امکان صدور مجوزها اعم از مجوزهای محتوا با نظر کارشناسی مدیران کانون‌های تبلیغاتی، از دائمی شدن درخواست‌های اولیه صدور مجوز به عنوان یک تحول یاد کرد و گفت: این سامانه با هدف تسهیل فرایند صدور مجوزها و ارتقای کیفیت تبلیغات در کشور طراحی شده و به کانون‌های تبلیغاتی این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده به فعالیت‌های خود ادامه دهند و از دغدغه تمدید سالانه مجوزها رهایی یابند. این تصمیم با هدف حمایت از فعالیت‌های تبلیغاتی و ایجاد محیطی مناسب برای رشد و توسعه این صنعت اتخاذ شده است.

او ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی این سامانه، بتوان ظرفیت‌های تبلیغاتی کشور را توسعه داد و به ارتقاء جایگاه تبلیغات در جامعه کمک کرد.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

سعید
سعید

آدرس این سامانه چیه ؟

پلاتین