پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ادتریس امکان اجرای کمپین‌های ریتارگتینگ برای اپلیکیشن‌ها را فراهم کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
3 دی 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ادتریس امکان اجرای کمپین‌های ریتارگتینگ برای اپلیکیشن‌ها را فراهم کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ادتریس تا پیش از این تعداد نصب‌ها را می‌شمرد و مراجعه کاربر شما از طریق یک تبلیغ به اپلیکیشن، قابل رصد نبود. اکنون با امکان جدید ریتارگتینگ ادتریس، بازگشت کاربران پیشین اپلیکیشن از طریق تبلیغات نیز شمرده می‌شود.

کمپین‌های ریتارگتینگ ادتریس به عنوان یک استراتژی تبلیغات آنلاین، نمایش گذاشتن تبلیغات شخصی‌سازی شده برای افرادی است که قبلاً با محصولات یا اپلیکیشن شما تعامل داشته‌اند. به عبارت دیگر، این روش به شما این امکان را می‌دهد که به بازدیدکنندگان گذشته‌ی اپ خود، تبلیغات مرتبط با محصولات یا خدماتی که قبلاً در اپ شما مشاهده کردند را نشان دهید و آنان را به انجام خرید ترغیب کنید.

هدف اصلی از ریتارگتینگ به نمایش گذاشتن تبلیغات مرتبط با محصولات یا خدمات به بازدیدکنندگان گذشته آنهاست، تا به‌صورت هدفمند آن‌ها را به انجام خرید تشویق نمایند. کاربرانی که اپلیکیشن را نصب می‌کنند تنها ۲۰ درصد از آنها در روزهای بعد از نصب به اپ بازمیگردند و رفته‌رفته این عدد کاهش می‌یابد. در این بین کاربرانی هستند که بعد از نصب و انجام یک سری فرآیند سبد خرید خود را رها کرده و از اپ خارج شده اند، این نوع کاربران با استفاده از کمپین ریتارگتینگ قابل بازگرداندن به اپلیکیشن هستند تا فرآیند نهایی خود را تکمیل نمایند.

استفاده از کمپین‌های ریتارگتینگ برای بازگرداندن کاربران به اپلیکیشن دارای مزایا و اثرات مثبتی است. مزایای زیر را می‌توان برای این روش عنوان کرد:

  • افزایش آگاهی از برند

یاداوری دوباره برند و خدمات شما به کاربران سبب افزایش آگاهی از برند شما می‌شود. این یاداوری دوباره می‌تواند با هدف بازگردان کاربر برای اپلیکیشن برای اهداف مختلف باشد که علاوه بر افزایش آگاهی از برند تعامل بهتری نیز با کاربر خواهید داشت.

  • افزایش نرخ تبدیل

با استفاده از کمپین‌های ریتارگتینگ و  تبلیغات هدفمند، احتمال بازگشت کاربران به اپلیکیشن و نرخ تبدیل آنها افزایش می‌یابد. این امر می‌تواند منجر به افزایش درآمد و رشد کسب و کار شما شود.

  • سازگاری با رفتار کاربر

این روش با توجه به رفتار گذشته کاربران عمل می‌کند و احساس بهتری از تعامل با اپلیکیشن را برای کاربر ایجاد می‌کند.

  • افزایش وفاداری مشتریان

با ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه به کاربران برای بازگشت به اپلیکیشن، وفاداری آنها بیشتر می‌شود. این مزیت به دلیل جذابیت بیشتر و تجربه مثبت کاربری، مشتریان را ترغیب به بازگشت به اپلیکیشن می‌کند.

ادتریس تا پیش از این تعداد نصب‌ها را می‌شمرد و مراجعه کاربر از طریق یک تبلیغ به اپلیکیشن از طریق دیپلینک، قابل رصد نبود. اکنون با امکان جدید ریتارگتینگ در ادتریس، بازگشت کاربران پیشین اپلیکیشن از طریق تبلیغات نیز شمرده می‌شود. این نوع کاربران، کاربرانی هستند که از آخرین سشن آنها چند روز گذشته است و اکنون می‌خواهید آن ها را به اپلیکیشن باز گردانید.

کاربران ریتارگت شده توسط ادتریس رصد می‌شوند و رفتار آنها پس از بازگشت به اپ قابل بررسی است. این قابلیت برای اولین بار در ایران ارائه شده و ادتریس تنها ترکری است که این ویژگی را دارد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک