پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

وبینار رایگان مبانی تحقیقات بازاریابی کمّی + بررسی نمونه‌های تجربی

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
24 اسفند 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
وبینار رایگان مبانی تحقیقات بازاریابی کمّی + بررسی نمونه‌های تجربی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در این کارگاه مبانی تحقیقات بازاریابی کمّی و روش‎‌های استفاده از آن در بازار را با مثال‌های تجربی یاد بگیریم.
تحقیقات بازاریابی دنیای بزرگی دارد و یادگیری کامل آن در یک وبینار میسر نیست اما در این وبینار در یکی از بخش‌های مهم تحقیقات بازاریابی که از نوع کمّی آن است، عمیق خواهیم شد. از اینجا رایگان ثبت‌نام کنید

معرفی مدرس:

پیمان سیدی، فوق لیسانس بازاریابی گردشگری و در حال حاضر مدیر مارکتینگ دیجی استایل است. وی در رزومه کاری خود تجربیات ارزنده‌ای در سازمان‌های زیر داشته است:

مسئول سابق کمپین و مارکتینگ اتومیشن الوپیک
مسئول سابق مارکتینگ اتومیشن هایپراستار و مایلی
مارکتینگ آنالیست سابق British American Tobacco

سرفصل‌ها

– مروری بر تحقیقات بازاریابی کیفی و کمّی

– روش‌های نمونه گیری و جمع آوری داده

– روش ساخت ابزار تحقیق

– سنجش روایی و پایایی ابزار

– پیش پردازش داده‌ها

– تجزیه و تحلیل داده‌ها با مثال‌های عملی

با ثبت‌نام در وبینار، ویدیو وبینار در پنل شما قرار خواهد گرفت.

حامیان

سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت وب‌متریک

سرویس ایمیل مارکتینگ  پاکت

وبینار رایگان مبانی تحقیقات بازاریابی کمّی + بررسی نمونه‌های تجربی 1

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک