زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پنجمین وبینار از سری وبینارهای رسانه تخصصی دی‌ام برد با موضوع “چطور قیف بازاریابی کسب‌وکار را بهینه کنیم” در تاریخ ۱۴ تیر ساعت ۱۹ در ایسمینار برگزار می‌شود.

مجتی محمدی

مدرس این وبینار مجتبی محمدی، مدیر CRO دیجی‌کالا خواهد بود که دانش آموخته MBA دانشگاه شریف است  و  بیش از ۶ سال سابقه فعالیت مارکتینگ در کارنامه خود دارد.
در این وبینار محتبی محمدی پیرامون قیف معروف بازاریابی صحبت خواهد کرد و به معرفی و بررسی انواع ابزار و روش‌های بهینه کردن این روش خواهد پرداخت.

تبلیغات شما هرچقدر هم که حرفه‌ایی و کامل باشد، اما فقط شروع ماجراست!
اگر قیف بازاریابی را به درستی بشناسید خواهید دانست که مخاطب را چطور بعد از دیدن تبلیغات خود به مشتری تبدیل کنید که خریدی موفق را تجربه می‌کند و طی حرکت روی قیف بازاریابی و تکمیل مراحل آن، از مخاطب یک مشتری وفادار بسازید.

وبینار قیف بازاریابیسرفصل‌های وبینار

  • توضیح انواع قیف
  • ابزارها مورد نیاز برای بهینه سازی
  • روش‌های بهینه سازی قیف

دانلود ویدیو

حامیان این وبینار

پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت و پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تسمینو
بهینه‌سازی فرایندهای مارکتینگ با مدیر CRO دیجیکالا 1

بخوانید  هدف‌گذاری برای واحد بازاریابی با رویکرد OKR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + یک =