بهینه‌سازی فرایندهای مارکتینگ با مدیر CRO دیجیکالا

وبینار مجتبی محمدی
⏱زمان مطالعه: 2 دقیقه

پنجمین وبینار از سری وبینارهای رسانه تخصصی دی‌ام برد با موضوع “چطور قیف بازاریابی کسب‌وکار را بهینه کنیم” در تاریخ ۱۴ تیر ساعت ۱۹ در ایسمینار برگزار می‌شود.

مجتی محمدی

مدرس این وبینار مجتبی محمدی، مدیر CRO دیجی‌کالا خواهد بود که دانش آموخته MBA دانشگاه شریف است  و  بیش از ۶ سال سابقه فعالیت مارکتینگ در کارنامه خود دارد.

در این وبینار محتبی محمدی پیرامون قیف معروف بازاریابی صحبت خواهد کرد و به معرفی و بررسی انواع ابزار و روش‌های بهینه کردن این روش خواهد پرداخت.

از اینجا ثبت‌نام کنید.

تبلیغات شما هرچقدر هم که حرفه‌ایی و کامل باشد، اما فقط شروع ماجراست!
اگر قیف بازاریابی را به درستی بشناسید خواهید دانست که مخاطب را چطور بعد از دیدن تبلیغات خود به مشتری تبدیل کنید که خریدی موفق را تجربه می‌کند و طی حرکت روی قیف بازاریابی و تکمیل مراحل آن، از مخاطب یک مشتری وفادار بسازید.

وبینار قیف بازاریابی


سرفصل‌های وبینار

  • توضیح انواع قیف
  • ابزارها مورد نیاز برای بهینه سازی
  • روش‌های بهینه سازی قیف

با کد تخفیف ۳۵ درصدی ‌ ‌‌‌‌dmsite ثبت‌نام کنید.

 

نکته: این وبینار از سری وبینارهای دی‌ام برد است! قطعا محتوا و ارزشی که از انتقال تجربه مدرس حرفه‌ایی این وبینار دریافت می‌کنید قابل مقایسه با مبلغ ثبت‌نام در این رویداد آنلاین نیست.
هزینه پرداختی توسط شما تماما صرف پروموت این وبینار و همچنین توسعه رسانه دی‌ام برد خواهد شد.

حامیان این وبینار

پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت و پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تسمینو

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید