وبینار راه‌اندازی گوگل ادز و ساخت اولین کمپین تبلیغ در گوگل با مرجان فتاح

وبینار گوگل ادز
⏱زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این وبینار از سری وبینارهای تخصصی دی‌ام برد، مرجان فتاح مدیر پرفورمنس لندو و فروشگاه اینترنتی تیمچه پیرامون مفاهیم و پارامترهای اولیه و کاربردی کمپین‌های گوگل ادز صحبت خواهد کرد، مدل‌های مختلف نمایش تبلیغات گوگل رو بررسی می‌کند و در ادامه با شیوه کلی ساخت کمپین‌های سرچ گوگل و اجزای کلیدی از جمله مدل‌های قیمت‌گذاری،تبلیغ نویسی و…آشنا خواهید شد. از اینجا ثبت‌نام کنید.

شرکت در این وبینار برای تمام علاقه‌مندان رایگان است.

 

۴ دلیل مهم برای شروع تبلیغات گوگل ادز

۱-دسترسی گسترده به مخاطب

گوگل به‌راحتی می‌تواند هر آدمی که از اینترنت استفاده می‌کند را در دامنه تبلیغات خود قرار دهد.

۲-یافتن مخاطب بالقوه

گوگل ادز به‌سرعت می‌تواند درک کند دقیقا چه نوع از آدم‌ها مخاطب بالقوه شما هستند و آن‌ها را برای شما هدف قرار می‌دهد. و دقیقا زمانی که کاربر دنبال خدمت یا کالای خاصی است، مرتبط‌ترین تبلیغ ممکن به او نشان داده می‌شود.

۳-سرعت اجرا

گستردگی جایگاه‌های تبلیغاتی گوگل ادز در کنار امکان نمایش تبلیغات به تعداد زیادی از کاربران اینترنت، گوگل را در سرعت اجرای تبلیغات بی‌رقیب می‌کند.

۴-کاهش هزینه تبلیغات

با استفاده از داده‌های کاربردی‌ای که گوگل ادز از نتایج کمپین‌ها به ما می‌دهد، می‌توان کمپین‌ها را به‌راحتی بهینه کرد و به مرور هزینه تبلیغات و نرخ تبدیل حاصل از آن را افزایش داد.

سرفصل‌های این وبینار

-گوگل ادز چیست؟
-مدل‌های مختلف کمپین‌های گوگل ادز
-ساختار کمپین سرچ گوگل
‏-keyword match types
-تبلیغ نویسی
-هزینه تبلیغات و استراتژی‌های قیمت‌گذاری
‏-extentions
‏-ad schedule
‏-location
‏-bid adj
‏-action
-پارامترهای اندازه‌گیری ( impressions,click,CTR,CPC,QS…)
-چرا تبلیغ من نمایش نمیگیرد؟

 

با شرکت در این وبینار تخصصی، ویدئو آن را نیز دریافت خواهید کرد.

حامیان این وبینار

پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت و پلتفرم ساخت لندینگ پیج لندین

2 دیدگاه‌ها

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید