وبینار برندسازی دیجیتال برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک

وبینار مجید قاقازانی
⏱زمان مطالعه: < 1 دقیقه

این وبینار از سری دوم وبینارهای دی‌ام برد است که در روز یکشنبه مورخ ۳ مرداد برگزار می‌شود.

برندسازی در استارت‌آپ‌ها و کسب‌و‌کارهای کوچک + رویکرد دیجیتال محور در برندسازی

مجید قاقازانی

مجید قاقازانی مدیر ارتباطات بازاریابی بیمیتو و ازکی مروری بر مفاهیم پایه‌ای برند و برندینگ خواهد داشت و نیازهای برندینگ در فضای دیجیتال و استارتاپ‌ها را بررسی خواهد کرد.
(از اینجا ثبت‌نام کنید)
پس از آن به طرح موضوع، بررسی نمونه‌ها و استارتاپ‌های ایرانی با رویکرد برندینگ و نیز تفاوت برندینگ در بیزنس‌های کوچک و متوسط پرداخته می‌شود.
راه‌های ساده و کاربردی در سنجش آگاهی از برند و نیز نمونه‌های موفق برندینگ در استارتاپ های ایرانی از دیگر مباحثی است که در این وبینار به آن پرداخته خواهد شد.

سرفصل‌های این وبینار

  • درباره برند
  • برندینگ
  • جایگاه برند
  • ارزش پیشنهادی برند | Brand Value Proposition
  • عصاره برند
  • هویت برند
  • برند پرسونا
  • سنجش موفقیت برند
  • نحوه تصمیم‌گیری در برندینگ
  • اهمیت سفر مشتری در برند سازی
  • برندینگ در ایکامرس‌ها
  • برندینگ در مارکت پلیس‌ها
  • رویکرد دیجیتال محور در برندسازی
  • راه های سنجش آگاهی برند در استارت‌آپ‌ها
  • نقاط تماس در برند – نمونه ایرانی
  • راهکارهای توسعه برند (استراتژی توسعه برند)

با کد تخفیف ۳۵ درصدی dmsite از این لینک ثبت‌نام کنید.

هزینه پرداختی توسط شما برای این وبینار تخصصی، تماما صرف پروموت این وبینار،  همچنین توسعه رسانه دی‌ام برد و تولید محتوا برای شما مخاطبان عزیز خواهد شد.

حامیان این وبینار 

پلتفرم ساخت لندینگ پیج لندین و پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید