زمان مطالعه: < 1 دقیقه

این وبینار از سری دوم وبینارهای دی‌ام برد است که در روز یکشنبه مورخ ۳ مرداد برگزار می‌شود.

برندسازی در استارت‌آپ‌ها و کسب‌و‌کارهای کوچک + رویکرد دیجیتال محور در برندسازی

مجید قاقازانی

مجید قاقازانی مدیر ارتباطات بازاریابی بیمیتو و ازکی مروری بر مفاهیم پایه‌ای برند و برندینگ خواهد داشت و نیازهای برندینگ در فضای دیجیتال و استارتاپ‌ها را بررسی خواهد کرد.
پس از آن به طرح موضوع، بررسی نمونه‌ها و استارتاپ‌های ایرانی با رویکرد برندینگ و نیز تفاوت برندینگ در بیزنس‌های کوچک و متوسط پرداخته می‌شود.
راه‌های ساده و کاربردی در سنجش آگاهی از برند و نیز نمونه‌های موفق برندینگ در استارتاپ های ایرانی از دیگر مباحثی است که در این وبینار به آن پرداخته خواهد شد.

سرفصل‌های این وبینار

  • درباره برند
  • برندینگ
  • جایگاه برند
  • ارزش پیشنهادی برند | Brand Value Proposition
  • عصاره برند
  • هویت برند
  • برند پرسونا
  • سنجش موفقیت برند
  • نحوه تصمیم‌گیری در برندینگ
  • اهمیت سفر مشتری در برند سازی
  • برندینگ در ایکامرس‌ها
  • برندینگ در مارکت پلیس‌ها
  • رویکرد دیجیتال محور در برندسازی
  • راه های سنجش آگاهی برند در استارت‌آپ‌ها
  • نقاط تماس در برند – نمونه ایرانی
  • راهکارهای توسعه برند (استراتژی توسعه برند)

دانلود ویدیو

حامیان این وبینار 

پلتفرم ساخت لندینگ پیج لندین و پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت

وبینار برندسازی دیجیتال برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =