پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

وبینار رایگان تغییر و تحول در کسب‌وکار

مرجان عبدی مرجان عبدی
5 دی 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
وبینار رایگان تغییر و تحول در کسب‌وکار
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شناسایی، درک و اجرای تغییر
یا: همه چیز می‌تونه بهتر باشه

خواست برای تغییر و ایجاد آن نیازمند درک روندهای مشخصی است. باید به هر نوع تغییر به چشم یک پدیده قابل بررسی نگاه کرد که می‌توان اهدافی مشخص برای آن تعیین کرد و این اهداف را طی مرور زمان دنبال کرد. اما اگر قصد داریم در هر سیستم و روندی تغییر ایجاد کنیم، چه مواردی را باید رعایت کنیم و دقیقا به دنبال چه چیزی باشیم؟

وبینار «شناسایی، درک و اجرای تغییر» حاصل پرسش‌نامه‌هایی موجود در زمینه تغییر و ترکیب آن با تجربه ابراهیم چهاردولی به عنوان سرگروه بازاریابی محتوا فلایتیو است.

سرفصل‌های وبینار

  • در شرایط فعلی، برای مثال فعالیت‌های پیشین شرکت‌ها در سوشال مدیا امکان تکرار نداره. خب این رو چطور تغییر بدیم؟
  • یک شرکت با فیلتر شدن اینستاگرام ۳۰ درصد از فروش خودش رو از دست داده. چطور تغییر بدیم؟
  • من به عنوان یک کارشناس محتوا، ممکنه در کاری باشم که برام جذاب نیست، چطور تغییر ایجاد کنم؟
  • تغییر شرایط بازار ممکن است ما را مجبور به تحول کند؛ این فرایند چطور باید پیاده شود؟

مخاطبین

تمام کسانی که مایلند در مسیرشغلی یا سازمان خود تغییر ایجاد کنند.

 

 حامیان وبینار

وبینار رایگان تغییر و تحول در کسب‌وکار 1

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک