زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بودجه بازاریابی را مسئول مارکتینگ به مدیرعامل می‌دهد یا مدیرعامل برای مسئول مارکتینگ تعیین می‌کند؟

با چه مکانیزمی محاسبه می‌شود؟ آیا قابل تغییر هست؟‌ اگر بله در چه زمان و شرایطی؟
چه پارامترهایی تعیین می‌کند که بودجه بازاریابی ماه یا سال، یا حتی کمپین ما چقدر باشد؟
این بودجه چطور باید تقسیم و خرج شود؟

سوالات مهمی‌ست که مارکترهای هر کسب‌وکاری، چه کوچک و چه بزرگ باید بتوانند به آن‌ها پاسخ دهند.

از اینجا ثبت‌نام کنید.

الهام وحیدی نیا

فارغ التحصیل دکتری مدیریت از دانشگاه الزهرا می‌باشد. در حال حاضر مدیر ارشد بازاریابی ایران تلنت است و ۱۰ سال سابقه فعالیت تخصصی در حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ را دارد از جمله مدیریت برند و تبلیغات شاتل.
الهام وحیدی‌نیا مارکتینگ رو تلفیق خلاقیت، دانش و تکنولوژی میبیند و از اینکه باعث رشد برندها و توسعه سازمان‌ها بشود لذت میبرد.

این وبینار رایگان است و ویدیوی وبینار پس از برگزاری در پنل کاربری همه ثبت‌نام کنندگان قرار می‌گیرد!

سرفصل‌های وبینار

۱. Resource map در مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد؟
۲. چه عواملی در تخمین بودجه باید در نظر گرفته شود؟
۳. فرآیند بهینه سازی بودجه چگونه صورت می گیرد؟

مخاطبین

  • مدیران و سرپرستان مارکتینگ برندها
  • مسئولبن بازاریابی کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط
  • کارشناسان بازاریابی که می‌خواهند روزی مدیر مارکتینگ شوند
  • مدیران عامل و صاحبان کسب‌وکار

حامیان

پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت و پلتفرم ساخت لندینگ پیج لندین

دیدگاهتان را بنویسید