زمان مطالعه: 2 دقیقه

در  این وبینار به همراه امیر نوریان مبانی مارکتینگ مرور خواهد شد و به دنبال روش‌های اجرای دانش مارکتینگ در عمل خواهیم بود.

معرفی وبینار

در این وبینار مبانی مارکتینگ و اجزا و کاربردهای آن مرور خواهد شد و بیشتر به دنبال روش‌های اجرای دانش مارکتینگ در عمل خواهیم بود. مفاهیمی چون ساختار تیم، هک‌رشد و گیمیفیکیشن را در عمل بررسی خواهیم کرد.

امیر نوریان تحصیل کرده در رشته MBA است که از سال ۸۸ وارد حوزه مارکتینگ شده و کار خود را با مدیریت مارکتینگ اپلیکیشن‌هایی از جمله betternet و cooolkey اغاز کرده که توانسته رتبه ۱ اپلیکیشن در استور اپل را کسب کند. وی سابقه مدیریت مارکتینگ در کارینا و فلایتیو را دارد و در حال حاضر مدیر مارکتینگ مجموعه دیجی‌پی (بازوی مالی گروه دیجی‌کالا) است.

سرفصل‌ها

-تعریف مارکتینگ:
شاید برای همه ما این تعاریف مشخص باشه اما مسئله مهم چگونگی اجرا است.
-۴‌پی:
۴ بخش مهم مارکتینگ که با پی آغاز می‌شوند و البته امروزه به ۵، ۶ و ۷ کلمه هم رسیده‌اند.
-مارکتینگ چه‌کار می‌کند؟
توقعاتی که بیزنس از مارکتینگ دارد و تیم مارکتینگ باید آن‌ها را برآورده کند.
-هک‌رشد:
هک‌رشد چیست و چگونه به تحقق اهداف کمک می‌کند؟
-مدل AAARRR:
نمایی از این مدل در فانل مشتری را با هم بررسی می‌کنیم.
-کانال‌های مارکتینگ:
از چه کانال‌هایی می‌توانیم اهداف مارکتینگ را محقق کنیم؟
-ساختار تیم مارکتینگ:
در این بخش به مدل بهینه ساختار تیم مارکتینگ و نقش پروداکت مارکتینگ می‌پردازیم.
-اتوماسیون:
گریزی به بحث مارکتینگ اتومیشن میزنیم و نرم‌افزارهای کاربردی در این زمینه را معرفی و بررسی می‌کنیم.
-گیمیفیکیشن:
در اینجا تعریف اجمالی از گیمیفیکیشن و راه‌های بهره‌برداری از آن را با هم مرور می‌کنیم.

مخاطبین

  • دوستانی که تحصیلات در حوزه مارکتینگ دارن ولی سابقه کمی در اجرا دارند
  • افرادی که به دنبال ورود به حوزه مارکتینگ هستند.
  • دیجیتال مارکترها
  • مارکترها

دانلود ویدیو

حامیان وبینار

کاربردهای دانش مارکتینگ در اجرا 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 8 =