بازگشت مشتریان با ریتنشن مارکتینگ
ریتنشن مارکتینگ چیست، چرا برای کسبوکارها ضروری است؟ حتماً برای شما پیشآمده است که از سایت یا اپلیکیشنی که قبلاً کالا یا خدمتی دریافت کردهاید؛...
۱۳ تئوری روانشناسی که دانستنشان از شما بازاریاب بهتری میسازد!
چگونه میتوانم میان این همه سر و صدا و شلوغی در فضای مجازی، مخاطب جذب کنم؟ این سوالی است که یک بازاریاب، مدیرعامل یا...
روش RFM؛ راهکاری برای دسته بندی مشتریان
شاید شنیده باشید که ۸۰ درصد سود یک شرکت از ۲۰ درصد مشتریان به دست میآید و یا ۸۰ درصد شکایات متعلق به ۲۰...
چرا شرکتهای ایرانی اغلب در مدیریت بحران شکست میخورند! (بررسی موردی...
بحران مدیریت در مدیریت بحران مطلبی که در ادامه میخوانید مربوط به نقش روابط عمومی در مدیریت و کنترل بحرانهای پیش آمده برای اشخاص و...
پرسونای مشتری چیست و چگونه آن را طراحی کنیم؟
تعریف پرسونا چیست؟ کسبوکاری را در نظر بگیرید که بدون توجه به نیازهای مخاظبان و دستهبندی آنان، فعالیت میکند. چه آیندهای برای این کسبوکار پیشبینی میشود؟ به...