آموزش استراتژی بازاریابی دیجیتال


منظور از استراتژی نقشه راهی است که باید تدوین و اجرا شود تا کسب‌وکار به اهداف خود برسد. در این بخش به انواع این استراتژی در بازاریابی می‌پردازیم.

پرسونای مشتری چیست و چگونه آن را طراحی کنیم؟

پرسونا چیست؟ کسب‌وکاری را در نظر بگیرید که بدون توجه به نیازهای مخاظبان و دسته‌بندی آنان، فعالیت می‌کند. چه آینده‌ای برای این کسب‌وکار پیش‌بینی می‌شود؟ به نظر...

از دنیای دیجیتال مارکتینگ عقب نمون

با عضویت در خبرنامه دی ام برد، اخبار و حواشی دنیای دیجیتال مارکتینگ برای شما ارسال میشه

ایمیل شما ثبت شد