
گزارشها
اصول و استراتژی بازاریابی
پیشبینی هاباسپات برای استراتژیهای بازاریابی برتر برای سال ۲۰۲۵
هوش مصنوعی و تولید محتوای ویدیویی، باید در صدر اولویت مارکترها قرار بگیرد

بهمن ۶, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطلب
آغاز دوران داستانسرایی بصری برندها
طبق نتایج گزارش HubSpot، انتظار میرود در سال ۲۰۲۵ محتواهای تصویری با داستانگویی جذاب، بیش از قبل، رواج پیدا کنند. همچنین همکاری با اینفلوئنسرها احتمالا به یک اولویت تبدیل خواهد شد.
این گزارش همچنین اشاره میکند که وبسایتها، بلاگ و سئو و محتوای تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی در سال پیشرو بیشترین بازگشت سرمایه را در سال ۲۰۲۴ برای برندهای B2B داشتهاند؛ از سوی دیگر بازاریابی ایمیلی، محتوای تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی و بازاریابی محتوایی، بهترین کانالهای بازگشت سرمایه برای برندهای B2C بودهاند.
هاباسپات همچنین اشاره کرده است که برای هر دو گروه B2B و B2C، بهترین فرمت محتوا در سال ۲۰۲۴ ویدئوهای کوتاه بوده و در سال ۲۰۲۵ ابزارهای هوش مصنوعی برای هردوی این گروهها تبدیل به یک ابزار مهم خواهد شد.
گزارش کامل را از اینجا دریافت کنید.

نظرات
مطالب پیشنهادی

مسکات برند دولینگو مرده است؟
الهه صالحی