مشارکت نیممیلیون کاربر در ۳ روز اول کمپین نارنجی تپسی

تپسی از ۲۹ مهر کمپین تخفیفی جدیدی را آغاز کرده است. در جریان این کمپین کاربران با وارد کردن کد NARENJI میتوانند تا سقف یک میلیون تومان تخفیف تصادفی برای سفرهای خود دریافت کنند. همچنین، شرکتکنندگان در این کمپین در قرعهکشی روزانه آیفون ۱۷ پرو نارنجی شرکت داده میشوند.
به گزارش دیام برد، تپسی از تاریخ ۲۹ مهر کمپین تخفیفی جدیدی را شروع کرده است. در این کمپین، با وارد کردن کد NARENJI، کاربران میتوانند تا سقف یک میلیون تومان تخفیف تصادفی برای سرویس درخواست خودرو دریافت کنند. این کد هیچگاه پوچ نیست و همه کاربران از تخفیف بهرهمند میشوند و میتوانند از آن در چند سفر به صورت مرحلهای استفاده کنند.
علاوه بر تخفیف، کاربران پس از وارد کردن کد، در قرعهکشی روزانه آیفون ۱۷ پرو نارنجی شرکت داده میشوند و هر شب به قید قرعه یک دستگاه آیفون ۱۷ به یکی از شرکتکنندگان اهدا میشود.
واحد روابطعمومی تپسی هدف از اجرای این کمپین را جذب کاربران جدید و افزایش بازگشت کاربران قدیمی (ریتِنشن) اعلام کرده است.
کانالهای اطلاعرسانی کمپین نیز شامل رسانههای دیجیتال و شبکههای اجتماعی تپسی (تلگرام، اینستاگرام، لینکدین و ایکس/توییتر) هستند.
بر اساس گزارش تپسی، در ۳ روز اول، بیش از نیممیلیون نفر در این کمپین شرکت کردهاند و ۳ دستگاه آیفون ۱۷ نارنجی به برندگان اهدا شده است.
همچنین، واحد روابطعمومی تپسی اعلام کرده است که کمپینهای تخفیفی همواره بخشی از استراتژی بازاریابی این برند بودهاند. از جمله کمپینهای قبلی میتوان به «شانس» و « تخفیف ۳۰ درصدی بازگشت به مبداء» اشاره کرد.
تبلیغات در درون اپلیکیشن و سوشال تپسی:

تبلیغات در دیگر اپلیکیشنها و کانالهای خبری:

مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت