اسنپمارکت کمپین جدید خود را با هدف معرفی مزایای خرید آنلاین آغاز کرد

فهرست مطلب
اسنپمارکت از ۲۲ شهریور کمپین جدیدی را با هدف معرفی مزایای خرید آنلاین اجرا کرده است؛ این کمپین با مشارکت فروشگاهها و برندهای بزرگ و محلی از طریق کانالهای تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال مانند تبلیغات در سوپراپلیکیشن اسنپ، همکاری با اینفلوئنسرهای دیجیتال، VODها و اسپانسرشیپ در یوتیوب، پوش نوتیفیکیشن، پیامک، ایمیل و کانالهای درون اپلیکیشنی و کانالهای برندها و فروشگاههای همکار در حال اجراست.
به گزارش دیام برد، اسنپمارکت کمپین جدید خود را با هدف معرفی مزایای خرید آنلاین از ۲۲ شهریور آغاز کرد. در این کمپین، برخی از فروشگاههای زنجیرهای و سوپرمارکتهای محلی مانند دیلیمارکت، جانبو و هایپراستار به عنوان شرکای اصلی حضور دارند تا پیام کمپین را تقویت کنند. همچنین فروشگاههای هفت و یاران دریان و برخی برندهای حوزه FMCG مانند هراز، آلیما و زاگو در بخشهای مختلف با اسنپمارکت همکاری کردهاند.
طبق اعلام اسنپمارکت، این کمپین با تکیه بر تحلیل دغدغههای کاربران در خرید حضوری سوپرمارکتی طراحی شده است؛ پیامهای اصلی کمپین با محوریت شعارهایی مانند «از اسنپمارکت میخرم، از جام تکون نمیخورم»، «از اسنپمارکت میخرم، تو فروشگاه معطل نمیشم» و «از اسنپمارکت میخرم، تخفیف بیشتر میگیرم»، بهطور مستقیم بر مزایای کلیدی خرید آنلاین تأکید دارند.
کانالهای و رسانههای کمپین
کانالهای و رسانههای کمپین:
- تبلیغات محیطی (ATL): تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر تهران.
- تبلیغات دیجیتال: تبلیغات در سوپراپلیکیشن اسنپ، همکاری با اینفلوئنسرهای دیجیتال، VODها و اسپانسرشیپ در یوتیوب.
- کانالهای داخلی: پوش نوتیفیکیشن، پیامک، ایمیل و کانالهای درون اپلیکیشنی.
- کانالهای برندها و فروشگاههای همکار: استفاده از پلتفرمها و صفحات اجتماعی برندها و فروشگاههای همکار.
KPIهای کمپین اسنپمارکت
همچنین اسنپمارکت اعلام کرده است که برای ارزیابی موفقیت این کمپین، شاخصهای کلیدی عملکرد (KPIs) مشخصی در نظر گرفته شده است. این شاخصها شامل «افزایش تعداد سفارشها»، «رشد در تعداد سشن و میزان ترافیک اپلیکیشن» و همچنین «ارتقای سطح آگاهی از برند» هستند.




مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟