گزارش جدید Magnaglobal تأکید میکند که انتخاب محیطهای مثبت و بانشاط برای اجرای تبلیغات میتواند تمایل به خرید را به طور قابل توجهی افزایش دهد؛ در واقع این گزارش نشان میدهد که برندها میتوانند با تمرکز بر محیط (رسانه) تبلیغاتی و مخاطب مناسب، ۴۵٪ از تاثیرگذاری مورد نظر خود را ایجاد کنند، بدون اینکه نیازی به تغییر چشمگیری در خلاقیت محتوای تبلیغاتی خود داشته باشند.

گزارش Magnaglobal نشان میدهد که قابل اعتماد بودن و داشتن فضای آنلاین ایمن از مهمترین عوامل موثر بر تمایل افراد به خرید به شمار میآیند. پس از آن، مثبتگرایی در رتبه بعدی قرار دارد و نقش مهمی ایفا میکند. در ادامه، خلاقیت و سرگرمی نیز به عنوان عوامل تاثیرگذار مطرح میشوند. این موضوع به خوبی نشان میدهد که ایجاد فضای مثبت تا چه اندازه میتواند در موفقیت یک کسبوکار اهمیت داشته باشد.
ایمنی، تناسب و همراستایی برند مثلث یک تبلیغ تاثیرگذار
باید توجه داشت که رسانهای که تبلیغات در آن نمایش داده میشود، به اندازه مخاطبانی که آنها را میبینند، برای دستیابی به موفقیت تأثیرگذار و مهم است.
نکاتی که هر تبلیغ دهنده باید در نظر بگیرد:
- ایمنی برند: اجتناب از نمایش محتوای نامناسب که ممکن است برای برند خطرات قانونی یا آسیب به اعتبار آن به همراه داشته باشد.
- تناسب برند: انتخاب تبلیغاتی که با ارزشهای اصلی برند، مخاطب هدف و زمینه تبلیغات همخوانی داشته باشند.
- همراستایی برند: جستجو برای تبلیغاتی که نتایج مثبت بیشتری برای برندها و مخاطبان به همراه داشته باشد.
در واقع، برندها میتوانند با تمرکز بر محیط (رسانه) تبلیغاتی و مخاطب مناسب، ۴۵٪ از تاثیرگذاری مورد نظر خود را ایجاد کنند، بدون اینکه نیازی به تغییر در خلاقیت محتوای تبلیغات باشد.