لانچ
گزارش‌ها
بر اساس گزارشی از Magnaglobal،

انتخاب‌های فضاهای بانشاط برای تبلیغات، تمایل به خرید را به طور چشم‌گیر افزایش می‌دهد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب‌های فضاهای بانشاط برای تبلیغات، تمایل به خرید را به طور چشم‌گیر افزایش می‌دهد

گزارش جدید Magnaglobal تأکید می‌کند که انتخاب محیط‌های مثبت و بانشاط برای اجرای تبلیغات می‌تواند تمایل به خرید را به طور قابل توجهی افزایش دهد؛ در واقع این گزارش نشان می‌دهد که برندها می‌توانند با تمرکز بر محیط (رسانه) تبلیغاتی و مخاطب مناسب، ۴۵٪ از تاثیرگذاری مورد نظر خود را ایجاد کنند، بدون اینکه نیازی به تغییر چشم‌گیری در خلاقیت محتوای تبلیغاتی خود داشته باشند.

ایمنی، تناسب و هم‌راستایی برند مثلث یک تبلیغ تاثیرگذار

باید توجه داشت که رسانه‌ای که تبلیغات در آن نمایش داده می‌شود، به اندازه مخاطبانی که آن‌ها را می‌بینند، برای دستیابی به موفقیت تأثیرگذار و مهم است.

نکاتی که هر تبلیغ دهنده باید در نظر بگیرد:

  • ایمنی برند: اجتناب از نمایش محتوای نامناسب که ممکن است برای برند خطرات قانونی یا آسیب به اعتبار آن به همراه داشته باشد.
  • تناسب برند: انتخاب تبلیغاتی که با ارزش‌های اصلی برند، مخاطب هدف و زمینه تبلیغات همخوانی داشته باشند.
  • هم‌راستایی برند: جستجو برای تبلیغاتی که نتایج مثبت بیشتری برای برندها و مخاطبان به همراه داشته باشد.

انتخاب‌های فضاهای بانشاط برای تبلیغات، تمایل به خرید را به طور چشم‌گیر افزایش می‌دهد 2

 

در واقع، برندها می‌توانند با تمرکز بر محیط (رسانه) تبلیغاتی و مخاطب مناسب، ۴۵٪ از تاثیرگذاری مورد نظر خود را ایجاد کنند، بدون اینکه نیازی به تغییر در خلاقیت محتوای تبلیغات باشد.

نجوا
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

نجوا