پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری»

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
19 آذر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری»
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نجوا که به عنوان سرویس ریتنشن مارکتینگ ایرانی در سال ۹۷ شروع به کار کرد به تازگی گزارش سالانه خود را منتشر کرده است و در آن به بررسی وضعیت ریتنشن مارکتینگ کشور و فراز و فرود آن پرداخته است.

ریتنشن مارکتینگ به معنای بازاریابی جذب و حفظ مشتری، بازاریابی در راستای نگهداری مشتری، بازاریابی با رویکرد و هدف ایجاد تکرار خرید از سوی مشتری است و با استفاده از بازاریابی بازگشتی شما می‌توانید مشتریان خود را به بازگشت و خرید مجدد ترغیب کنید که در این صورت شاخص ارزش طول عمر مشتری (CLV) افزایش می‌یابد.

در این مطلب گزیده‌ای از نکات برجسته این گزارش را می‌خوانید. در صورت تمایل به مطالعه بیشتر فایل کامل گزارش را از اینجا دانلود کنید.

نجوا از ابتدای راه تاکنون

نجوا در حال حاضر سرویس‌های اس‌ام‌اس ایمیل و پوش را ارائه می‌کند.

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 1

روند ارسال کمپین‌های ریتنشن مارکتینگ طی هفته

 بیشترین کمپین‌های ایمیل در روز یکشنبه ارسال می‌شوند. شلوغ‌ترین روز برای اس‌ام‌اس دوشنبه و سپس پنج‌شنبه است و چهار‌شنبه هم پوش نوتیفیکیشن این وضعیت را دارد. 

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 2

روزهای طلایی کمپین‌های ایمیل و پوش (بر اساس نرخ کلیک)

در اینفوگرافی زیر بهترین روزهای هفته برای ارسال ایمیل و اس‌ام‌اس در صنایع مختلف را مشاهده می‌کنید:

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 3

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 4


یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در نتایج کمپین‌های ریتنشن، انتخاب روز مناسب برای ارسال است. 

ساعت‌های طلایی کمپین‌های ایمیل و پوش (براساس نرخ کلیک)

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 5

بهترین زمان ارسال کمپین‌های ایمیل (بر اساس Open Rate)

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 6

پرکمپین‌ترین روزهای سال ۱۴۰۰

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 7

رفتار صنایع در کانال ایمیل و پوش در طی هفته

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 8

کسب‌وکارهای  مالی بیشترین کمپین‌های ایمیل را در روز پنجشنبه ارسال کرده‌اند.

نرخ کلیک کمپین‌های پیامک طی هفته

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 9

میانگین نرخ کلیک کمپین‌های پیامک طی شبانه‌روز

برخلاف اینکه بسیاری از کسب‌وکارها علاقه دارند پیامک‌های خود را در ساعات کاری ارسال کنند، بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری اتفاق می‌افتد! (داده‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب بررسی شده است)

می‌توان گفت ساعت ۲۰ بهترین ساعات ارسال پیامک هستند، چرا که علاوه بر این که نرخ باز شدن پیامک بالاست، شما ساعت طلایی ۲۱ و ۲۲ را نیز در پیش خواهید داشت.

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 10

توزیع عضوگیری پوش نوتیفیکیشن (بر اساس مرورگر)

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 11

توزیع عضوگیری پوش نوتیفیکیشن (بر اساس لوکیشن مشترکین)

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 12

تهران در رتبهٔ اول و استان‌های فارس و اصفهان به ترتیب رتبهٔ بعدی را دارند. این در حالی است که طبق نمودار توزیع جمعیت ایران، تهران اولین، فارس پنجمین و اصفهان سومین استان پرجمعیت است.

کلیدواژه‌های پرتکرار در عناوین ایمیل

گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری» 13

اعداد پرتکرارترین کلیدواژه‌ها در عناوین ایمیل بوده اند،‌ مثلا ۳ روز مانده تا … ۵۰ درصد تخفیف برای…

در صورت تمایل به مطالعه بیشتر فایل کامل گزارش را از اینجا دانلود کنید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک