ایرانسل کمپین گیمیفیکشن «مأموریتی برای شانسخور» را در تابستان امسال اجرا کرد

ایرانسل کمپین گیمیفیکشن «مأموریتی برای شانسخور» را باهدف برقراری ارتباط با مخاطبان و افزایش مدت زمان حضور کاربران در اپلیکیشن ایرانسل من اجرا کرد. در اجرای این کمپین از کانالهایی تبلیغاتی مانند بیلبوردهای شهری، رسانههای اجتماعی، اساماس و انواع نوتیفیکیشن استفاده شده است. همچنین ایرانسل اعلام کرد که با هدف برقراری ارتباط با گروههای سنی مختلف از شخصیت نوستالژی و محبوب قارچخور در این کمپین بهره برده است.
به گزارش دیام برد، ایرانسل در تابستان امسال کمپین گیمیفیکشن «مأموریتی برای شانسخور» را باهدف ارتباط با کاربران اجرا کرد. ایرانسل در طراحی بیلبوردهای این کمپین تبلیغاتی، از شخصیت محبوب بازی «قارچخور» استفاده کرده است که رویکردی نوستالژیک محسوب میشود تا انگیزه مخاطب را برای استفاده از گیمیفیکشن و دریافت امتیاز روزانه در اپلیکیشن ایرانسل من افزایش دهد.
همچنین ایرانسل در طول اجرای کمپین «مأموریتی برای شانسخور» از کانالهایی تبلیغاتی مانند بیلبوردهای شهری، رسانههای اجتماعی، اساماس و انواع نوتیفیکیشن (EOCN، Threshhold notification و Bolton notification) استفاده کرده است.

ایرانسل اشاره کرده است که با این رویکرد و بهرهگیری از یک شخصیت نوستالژیک، توانسته با گروههای سنی مختلف ارتباط برقرار کند و تعامل گستردهتری میان این برند و کاربران شکل بگیرد.
روابطعمومی ایرانسل در ادامه اشاره کرد که یکی از اهداف مهم اپلیکیشنها حفظ کاربران و افزایش مدت زمان حضور آنها است. در این میان ایرانسل نیز با همین اهداف از گیمیفیکشن در اپلیکیشن ایرانسل بهره برده است تا با مأموریتهای روزانه و سیستم امتیازدهی تعامل مخاطب را افزایش دهد. همچنین در ادامه افزود که اضافهشدن گیمیفیکشن و بهرهگیری از شخصیت نوستالژی باعث ایجاد حس رقابت، انگیزه برای بازگشت روزانه مخاطب و در نهایت افزایش وفاداری به اپلیکیشن میشود.

مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟