در حال حاضر، آژانس جیمکس با تیمی متشکل از ۲۳ نفر، خدماتی از جمله ساخت و شارژ اکانت گوگل ادز، تبلیغات سرچ گوگل، تبلیغات ویدیویی یوتیوب، تبلیغات اپلیکیشن و نقد درآمد یوتیوب را به کسبوکارها و تولیدکنندگان محتوا ارائه میدهد. از مشتریان بهنام این آژانس میتوان به ماموت، ازکی و ازکی وام، دیجی پی، علی بابا، مستر بلیط، شیما کفش، هومکا، سپیدار و سیب اپ اشاره کرد.
گزارشها
تبلیغات
معرفی آژانس تبلیغات آنلاین جیمکس؛ فعال در حوزه گوگلادز و یوتیوبادز

خرداد ۴, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطلب
آژانس تبلیغات آنلاین جیمکس، یک آژانس فعال در زمینه Google Ads و YouTube Ads است که خدماتی از جمله ساخت و شارژ اکانت گوگل ادز، تبلیغات جستجوی گوگل، تبلیغ در یوتیوب، تبلیغات اپلیکیشن و نقد درآمد یوتیوب را به کسبوکارها و تولیدکنندگان محتوا ارائه میدهد.
به گزارش دیام برد، آژانس تبلیغاتی جیمکس ادز، مجموعهای فعال در حوزه تبلیغات آنلاین است که فعالیت خود را با مدیریت آرمان باباگل، از فروردینماه ۱۴۰۱ آغاز کرده و تمرکز خود را بر ارائه خدمات مرتبط با پلتفرمهای گوگل، از جمله Google Ads و YouTube Ads، قرار داده است. این مجموعه همچنین در زمینه نقد درآمد یوتیوب از طریق Google AdSense نیز فعالیت میکند. در این مطلب قصد داریم تا به صورت مختصر، به معرفی این آژانس بپردازیم.
خدمات اصلی جیمکس ادز
طبق اعلام این مجموعه، خدمات اصلی جیمکس ادز شامل موارد زیر است:
- ساخت و شارژ اکانت گوگل ادز
- نقد درآمد یوتیوب
- تبلیغات اپلیکیشن
- تبلیغات display و ویدیویی
- تبلیغات یوتیوب
- تبلیغات جستجو در گوگل
اعتمادسازی باعث شد تا مشتریان ما به سفیران جیمکس تبدیل شوند
آرمان باباگل، مدیرعامل آژانس جیمکس در رابطه با داستان تأسیس این شرکت به دیام برد گفت: «چندین سال قبل، به عنوان وکیل در هولدینگ مکس فعالیت میکردم و برای یکی از شرکتهایم در اصفهان، قصد استفاده از سرویس Google Ads را داشتم. در آن زمان بهتازگی با این سرویس آشنا شده بودم و یکی از دوستانم در اصفهان مسئول راهاندازی آن بود. این تجربه باعث شد به جای صرفاً استفاده از این خدمات، به فکر ارائه آن بیفتیم. با توجه به زیرساختهای موجود در شرکت مکس و هولدینگ ماموت، در سال ۱۴۰۱ تیمی متشکل از من، شرکتهای مکس و ماموت (بهعنوان سرمایهگذار) و دو نفر از دوستانم تشکیل دادیم که منجر به تأسیس شرکت «جیمکس» شد که خدمات اصلی آن، شامل نقد کردن درآمد یوتیوبرها و ارائه سرویس Google Ads بود.»
باباگل ادامه داد: «سال اول با چالشهای زیادی همراه بود، اما با جذب تیمی حرفهای توانستیم مسیر خود را پیدا کرده و سهم بازار قابل توجهی کسب کنیم. اکنون بسیاری از شرکتهای بزرگ از مشتریان جیمکس هستند. اعتمادسازی تدریجی باعث شد امروز این مشتریان به سفیران برند جیمکس تبدیل شوند و تبلیغی مؤثر برای ما باشند.»

آزمان باباگل
همواره سعی کردهایم از نظر «کارمزد» رقابتی باشیم
ندا ابراهیمی، مدیر مارکتینگ جیمکس، دسترسی مستقیم به Google، امنیت بالا و بهینهسازی عملکرد با مدیریت بهینه کمپین را از مزایای رقابتی این مجموعه عنوان کرد و گفت: «ما گوگل پارتنر پریمیوم هستیم و همین موضوع سبب شده که بتوانیم پشتیبانی بهتری به کاربرانمان ارائه کنیم. علاوهبر این، ما در جیمکس می توانیم کسبوکارها را وریفای کنیم که نقش بسیار مهمی در کاهش احتمال تعلیق حسابها و فراهم کردن امکان هزینهکرد بدون محدودیت برای مشتریان دارد. از نظر کارمزد نیز همواره سعی کردهایم رقابتی باشیم. همچنین پروژههای بینالمللی متعددی انجام داده و با شرکتهای خارجی همکاری میکنیم و در سال جاری تلاشمان بر این است که سهم بیشتری از بازار خارج از ایران به دست آوریم.»

ندا ابراهیمی، مدیر مارکتینگ جیمکس
تبلیغات گوگل در حوزه B2B کاربرد کمتری دارد
مدیر مارکتینگ جیمکس ادز در پاسخ به این سؤال که استفاده از تبلیغات گوگل تا چه اندازه در اولویت کسبوکارها قرار دارد، گفت: «Google Ads در حوزه B2C، بهویژه برای فروشگاهها، خدمات محلی و پزشکان، در اولویت بالایی قرار دارد، زیرا کاربران دقیقاً همان چیزی را جستوجو میکنند که به آن نیاز دارند. اما شاید بتوان گفت که تبلیغات گوگل ادز در حوزه B2B کاربرد کمتری دارد، اما برای نرمافزارها و خدمات تخصصی، از طریق Search و Display Ads هدفمند و مؤثر خواهد بود. برای استارتآپها نیز، باوجود محدودیت بودجه، این ابزار گزینه مناسبی برای تست بازار و جذب سریع لید به شمار میرود.»

نظرات
مطالب پیشنهادی

از انتقال وجه با کد QR تا شارژ حساب، بلو همیشه یک راهحل جایگزین دارد
تحریریه دیامبرد