گلوریا با هدف معرفی طعم جدید خود، کمپین «راز انفجار مزهها» را در اینستاگرام و توییتر اجرا کرد

فهرست مطلب
کمپین گلوریا با شعار «راز انفجار مزهها» و با هدف آشنایی مخاطبان با طعم جدید، شناخت سس گلوریایِ اصلی در بازار و شیوه درست استفاده در طبخ غذا اجرا شد. این کمپین با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ در بستر اینستاگرام و توییتر توانست ۷ هزار جذب فالوور و ۸/۵ میلیون ایمپرشن دریافت کند.
به گزارش دی ام برد،برند سس و چاشنی غذایِ گلوریا، در تاریخ ۲۹ مهر تا ۳۰ ابان ۱۴۰۳ در پلتفرم اینستاگرام و توییتر کمپینی را اجرا کرد که شامل مسابقه اینستاگرامی، همکاری با ۱۷ اینفلوئنسر، انتشار ویدیوی تبلیغاتی در ۲۳ صفحه اینستاگرامی و همچنین اجرای یک موج تعاملی در توییتر بود.
به گفته روابط عمومی این برند، تعدادی بالای محصولات فیک در بازار و آگاه نبودن مشتریان از کاربرد سسهای گلوریا به عنوان چاشنی آشپزی سبب شد که گلوریا کمپینی با هدف تفکیک گلوریای اصل از نمونههای تقلبی، آموزش رسپیهای جدید توسط اینفلوئنسرها و همچنین معرفی محصول جدید گلوریا به به مخاطبان طراحی و اجرا کند.
کسب ۸/۵ میلیون ایمپرشن در این کمپین
کمپین گلوریا بر اساس آمار ارائه شده از سوی این برند، توانسته است در فضای شبکههای اجتماعی نتایج زیر را برای این برند ایجاد کند:
- ایمپرشن کل کمپین: ۸،۵۰۰،۰۰۰
- ۵۰۰K ایمپرشن میانگین هر استوری
- ۱۳۶K ایمپرشن در توییتر
- ۷۵۶۹ فالوور جدید
- نرخ تعامل ۲۴ درصدی با محتوای صفحه اینستاگرام گلوریا و تعامل بیشتر از ۸ هزار اکانت با محتوای کمپین

افزایش دنبال کنندگان در طول برگزاری کمپین
استراتژی اینفلوئنسرمارکتینگ گلوریا
گلوریا با استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ متفاوتی کمپین خود را برگزار کرد. طبق گفته این برند، با ۱۷ اینفلوئنسر در حوزههای مختلفی همکاری کرد و آنها تلاش کردند در محتوای خود به موضوعات زیر بپردازند:
- تهیه رسپی
- استفاده از سس در داخل رسپی یا صرف غذا با آن سس
- اشاره به اصل بودن و دقت در عدم خرید از نمونههای تقلبی
- عطر و طعم متفاوت سس گلوریا به غذاها
- تنوع محصولی سسها و اشاره به برخی موارد به عنوان تندی ملایم
در این بخش که میتوان آن را قسمت اصلی کمپین گلوریا دانست، اینفلوئنسرها مختلفی در حوزههای سبکزندگی، نقدوبررسی، آشپزی، خانواده و اجتماعی با گلوریا همکاری کردند و در نهایت براساس اعلام برند گلوریا از اینستایت دریافتی از اینفلوئنسرها، ۶۱۵۰ اکانت از طریق صفحه اینفلوئنسرها از صفحه گلوریا بازدید کردند.
تبلیغات در صفحات اینستاگرامی: در بخش دیگری از این کمپین ۲۳ صفحه پرفالوور اینستاگرامی، ویدیوی تبلیغاتی گلوریا را در استوری خود بازنشر کردند و درنهایت این ویدیو که در صفحه خود برند منتشر شده بود، بیشتر از ۱.۱ میلیون بار دیده شد.

این برند همچنین در توییتر مسابقهای برگزار کرد و موجی از تعامل ایجاد کرد تا کاربران از محصولات گلوریا استفاده کرده و تجربیات خود از این سس را به اشتراک بگذارند.

تعامل با مخاطبان در توییتر درباره سس گلوریا
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟