ازکی کمپین «ازکی ۲ برابر مبلغ خرید بیمه، اعتبار خرید کالا میده» را اجرا کرد

فهرست مطلب
ازکی کمپین «ازکی ۲ برابر مبلغ خرید بیمه، اعتبار خرید کالا میده» را از تاریخ ۱۰ مهر تا ۴ آبان اجرا کرد. این کمپین در دو فاز تیزینگ و اوپنینگ اجرا شد که در طی آن کاربران میتوانند با خرید بیمهنامه از ازکی، اعتبار خرید کالا و خدمات از ازکیوام دریافت کنند. به گفته ازکی این اعتبار بدون سود و ضامن، در ۴ قسط اعطا میشود و ارزش خرید بیمه را برای مشتریان دو برابر میکند.
به گزارش دیام برد، ازکی کمپینی با شعار «ازکی ۲ برابر مبلغ خرید بیمه، اعتبار خرید کالا میده» را در تاریخ ۱۰ مهر تا ۴ آبان با هدف افزودن ارزش واقعی به هزینههای تکرارشونده کاربران اجرا کرد. این کمپین در دوفاز تیزینگ و اوپنینگ اجرا شد و از طریق کانالهایی مانند همه کانالهای دیجیتال، رادیو و بیلبورد اطلاع رسانی شد.

در این کمپین، کاربران با خرید بیمهنامه از ازکی، اعتبار خرید کالا و خدمات از ازکیوام دریافت میکنند. به گفته ازکی این اعتبار بدون سود و ضامن، در ۴ قسط اعطا میشود و ارزش خرید بیمه را برای مشتریان دو برابر میکند. به این ترتیب، کاربران با خرید آنلاین بیمه از ازکی، علاوه بر بهرهمندی از خدمات بیمهای، میتوانند اعتبار اضافی برای خرید اقساطی کالا و خدمات را دریافت کنند.
از «خرید بیمه» تا «خلق ارزش از بیمه»
ازکی اعلام کرد با ایجاد چنین سرویسی برای کاربران که با خرید بیمه میتوانند اعتبار بدون سود برای خرید کالا و خدمات دریافت کنند، خرید بیمه را از یک انتخاب اجباری به یک فرصت مالی تبدیل کرده است. این کمپین یک مدل تازه در بازار بیمه آنلاین است که تجربه کاربر را از «پرداخت هزینه بیمه» به «دریافت اعتبار مالی» تغییر میدهد.

ازکی در گزارش خود اشاره کرد که هدف از ارائه و اجرای این کمپین، نوآوری ازکی در پیوند صنعت بیمه با خدمات مالی است. همچنین مخاطبان این کمپین نسل X و Y در بازه سنی ۳۰ تا ۶۵ سال است که تصمیمگیرندگان اصلی در خرید بیمه خودرو هستند. نسل Z و آلفا نیز بهعنوان گروه اثرگذار بر تصمیم خانوادهها، جزو مخاطبان هدف این کمپین قرار گرفتند.
اهداف کمپین ازکی
پیمان سیدی، معاون بازاریابی ازکی درباره این کمپین گفت: «این کمپین در دو فاز تیزینگ و اوپنینگ اجرا شد. شعار کمپین در فاز اول «ازکی بیمه بخری دو برابر اعتبار خرید کالا میبری؟» بود و در 5 روز ابتدایی در فاز تیزینگ قرار داشت. پس از آن تا پایان تاریخ کمپین، در فاز اوپنینگ قرار دارد. هدف ما فقط ایجاد تخفیف و فروش بیشتر نبود؛ بلکه هدف ما در اختیار قرار دادن سرویسی مناسب با در نظر گرفتن شرایط جامعه و توجه به نیاز کاربران است.»

اهداف ازکی از اجرای این کمپین:
- افزایش آگاهی از برند ازکی و افزایش فروش آنلاین بیمه
- بهبود و افزایش سهم صدا (Share of Voice) در بازار بیمه آنلاین
- افزایش درگیری و تعامل کاربران با سرویس ازکیوام
- ایجاد پیش زمینه ذهنی نسبت به خدمات گروه ازکی

مزایا استفاده از سرویس اعتبار ازکیوام در این کمپین
به مزایای این سرویس:
- نیازی به ضامن یا کارمزد ندارد
- قدرت خرید تا دو برابر مبلغ بیمه افزایش مییابد
- بیمهشدن و اعتبار گرفتن را به صورت همزمان تجربه میکنند
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت