
ماکت محصولات محبوب مینو در سطح شهر، توجه بسیاری از افراد را به کمپین اخیر این برند جلب کرده است. این کمپین در نظرسنجی دیامبرد هم محبوبترین کمپین محیطی شهر تهران در تیرماه شناخته شد.
ماکتهایی که برند مینو به تازگی اقدام به نصب آنها کرده است در نوع خود عجیب و نوآور بودند. این برند در کمپین اخیر خود، ماکت محصولات محبوب و شناختهشدهای مانند بیسکوییت ساقه طلایی و آدامس وایت را در خیانهای شهر تهران نصب کرد. با سرپرست برند شرکت مینو درباره این کمپین گفتوگو کردیم؛ افضلیفر درباره تولید این سازهها توضیح داد: «جنس این ماکتها فلزی با بنر و روکش معمولی بود.»
افضلیفر درباره بازخوردهای این کمپین اینگونه گفت: «در این کمپین ما یک هدف را براساس positioning statement ای که برای آدامس وایت تعریف کرده بودیم، دنبال کردیم. به همین جهت بازخوردهایی گرفتیم که به نظرم بسیار جالب بود.»
در میان این ماکتها، آدامس وایت هم بنا به موقعیت جغرافیایی و یا محبوبیت این محصول مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت؛ سرپرست این شرکت ادامه داد: «سازمان بهداشت جهانی به تازگی مادهی آسپارتام که به طور گسترده در تولید آدامس به کار گرفته را به عنوان یک ماده سرطان زا شناخته است و در تولید آدامس وایت به طور کامل این ماده حذف شد.»
وی افزود: «به همین جهت هدف کمپین این بود که آدامس وایت را یک خوراکی سالم معرفی کنیم که یادآور حس شادابی و سرزندگی در ذهن مخاطبان و مصرفکنندگان باشد. همچنین ماکت آدامسهایی با طعم نعنا و اکالیپتوس را کار کردیم که حس طراوت و تازگی بیشتری را القا کند. بازخوردهایی که گرفتیم هم نشان از همین ذهنیت بود.»
افضلیفر همچنین گفت: «خط تولید آدامس وایت با در اختیار داشتن تکنولوژی کشور آلمان، به جرأت یکی از مدرنترین خط تولیدهای آدامس در خاورمیانه است. فعالیت محیطی ما هم جرقه کوچیکی برای شروع یه حرکت بزرگ در این برند بود.»