زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سلام. صدای ما را از ششمین قسمت پادکست دی‌ام برد می‌شنوید!
در این قسمت، میزبان مجتبی محمدی، مدیر ارشد رشد گروه اسنپ هستیم. با همراهی مهمان این قسمت، درباره اهمیت داده‌محور بودن گفتیم و به این پرداختیم که هر فردی در واحد مارکتینگ به چه سطحی از دانش داده نیاز دارد و مسیر رسیدن به این دانش از کجا می‌گذرد.

مهمان این قسمت، پیش از اسنپ، سابقه کار در دیجی‌کالا را هم دارد و با کوله‌باری از تجربه درباره اینکه داده دقیقا کجا می‌تواند به کمک ما بیاید صحبت می‌کند. او با تقسیم مارکتینگ به دو بخش «برند و Communications» و «پرفورمنس»، میزان نیاز و اتکای هر بخش را به داده بسط می‌دهد و به مواقع حساس و مهمی اشاره می‌کند که داده «نمی‌تواند» کمکی به کسب‌وکار بکند.

با گوش دادن به حرف‌های مهمان این قسمت، متوجه می‌شوید که چه تصمیماتی باید به صورت داده‌محور و چه تصمیماتی باید به صورت شهودی گرفته شوند.

حتما در چنل ما در کست‌باکس سابسکرایت کنید، در این اپیزود نیز همراه ما باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

حامی پادکست
آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین

اپیزود ششم پادکست دی‌ام برد: اندر مصائب داده‌محور نبودن! با مجتبی محمدی 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =