پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
پادکست

اپیزود هفتم پادکست دی‌ام برد، با مدیر ارشد برند دیجی‌کالا: «به برندینگ از دریچه تازه‌ای نگاه کنیم!»

مرجان عبدی مرجان عبدی
1 مهر 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
اپیزود هفتم پادکست دی‌ام برد، با مدیر ارشد برند دیجی‌کالا: «به برندینگ از دریچه تازه‌ای نگاه کنیم!»
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

صدای مارو از هفتمین اپیزود از سری پادکست‌های دی‌ام برد می‌شنوید!

در این قسمت به همراه حمیدرضا چیت‌چیان مدیر ارشد برند دیجی‌کالا با شما هستیم. حمیدرضا چیت‌چیان متولد ۱۳۶۸ از چگونگی ورود به بازار کار با product placement و پروسه ارتقا شغلی خود می‌گوید.

«شعار تبلیغاتی برندها باید متناسب و منحصر بفرد خود برند باشد!»

در این قسمت به همراه مدیر ارشد برند دیجی‌کالا نگاه تازه‌ایی خواهیم داشت به موضوع جذاب و پراهمیت برند و برندینگ!

حتما چنل ما در کست‌باکس را سابسکرایت کنید، در این اپیزود نیز همراه ما باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

حامی پادکست
آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین

اپیزود هفتم پادکست دی‌ام برد، با مدیر ارشد برند دیجی‌کالا: «به برندینگ از دریچه تازه‌ای نگاه کنیم!» 1

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک