یکتانت
اخبار

زومیت از «زوبین»، اپلیکیشن مقایسه و بررسی کالای الکترونیکی رونمایی کرد

الهه صالحی الهه صالحی
مرداد ۱, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زومیت از «زوبین»، اپلیکیشن مقایسه و بررسی کالای الکترونیکی رونمایی کرد
زومیت عضو جدید خانواده خود را با نام زوبین معرفی کرد؛ زوبین قرار است ابزاری برای مقایسه مشخصات و قیمت محصولات الکترونیکی باشد. این بخش پیش‌‌تر با نام بخش محصولات زومیت شناخته می‌شد.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از زومیت، بخش محصولات زومیت که پیش‌تر به عنوان ابزاری برای مقایسه مشخصات فنی و بررسی فروشندگان کالای الکترونیکی شناخته می‌شد، اکنون به شکل مستقل و با نام «زوبین» به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این پلتفرم با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی شامل بیش از ۷۰ هزار کالای الکترونیکی در ۱۰۰ دسته مختلف، از این پس با ساختاری جدید در دسترس کاربران خواهد بود.

زومیت، زوبین را برندی مستقل اما برآمده از بستر و تجربه زومیت معرفی می‌کند؛ برندی که با تمرکز بر کالاهای دیجیتال، هدف آن ارائه تجربه‌ای سریع‌تر و دقیق‌تر در مسیر انتخاب و خرید محصولات است.

طبق اعلام زومیت، نام «زوبین» از نوعی نیزه پرتابی الهام گرفته شده که به دقت و سبکی شناخته می‌شود. طراحی لوگوی این برند مفاهیمی مانند سر نیزه، مقایسه، لیبل کالا و نشانگر ماوس را به ذهن یادآوری می‌کند. رنگ سبز نیز به‌دلیل ارتباط آن با مفاهیمی مانند اعتماد و تعادل انتخاب شده است.

زومیت از «زوبین»، اپلیکیشن مقایسه و بررسی کالای الکترونیکی رونمایی کرد 1

خدمات «زوبین»:

  • ارائه اطلاعات محصولات الکترونیکی
  • پیشنهاد خرید در بازه‌های قیمتی مختلف و برای سلایق متفاوت
  • ارائه محتوای متنی و ویدئویی برای آشنایی با محصول
  • ابزار مقایسه اطلاعات محصول
  • آشنا کردن کاربر با رقبا و محصولات مشابه که شاید از وجود آن‌ها بی اطلاع است
  • پاسخ به سوالات کاربران با هر سطح دانش و رفع ابهامات آن‌ها
  • بررسی و نظرات کاربران با امکان تبادل‌نظر کاربران پیرامون آن
  •  معرفی فروشگاه‌های معتبر اینترنتی و حضوری هر محصول
  • پشتیبانی پس از خرید و ارائه‌ی محتوای پس از خرید برای استفاده از محصولات

همچنین، امکاناتی مانند اعلان کاهش قیمت، اطلاع‌رسانی درباره موجودی کالا و پاسخ‌گویی به سوالات از جمله قابلیت‌هایی هستند که در اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ثبت ۳۰۰ هزار بررسی نظر و امتیاز توسط کاربران

زومیت اعام کرده که کاربران هدف اصلی زوبین ۵ دسته هستند:

  • کسانی که دنبال انتخاب کالای دیجیتال مطابق نیاز خود هستند
  • کسانی که کالای خود را انتخاب کرده‌اند و می‌خواهد کامل‌تر گزینه انتخابی خود را بشناسند
  • کسانی که به دنبال فروشگاه معتبر و یک خرید کم خطر هستند
  • کسانی که به دنبال زمان خرید مناسب هستند (استفاده از قابلیت اعلان تغییرات قیمت و موجودی)
  • علاقه‌مندان و گیک‌ها که به دنبال بحث و تبادل‌نظر در مورد کالاهای الکترونیکی هستند

همچنین طبق اعلام زومیت، تا امروز، کاربران بیش از ۳۰۰ هزار بررسی و امتیاز برای محصولات ثبت کرده‌اند. تیم زومیت به همراه جامعه‌ کاربری فعال، به بیش از ۷۰ درصد پرسش‌ها و ابهام‌های مطرح‌شده در بخش نظرات پاسخ داده‌اند. در میان حدود ۱۸۰۰ برند موجود، سامسونگ، شیائومی و اپل بیشترین توجه کاربران را به خود جلب کرده‌اند. همچنین محصولات مرتبط با گوشی، لپ‌تاپ و هدفون در صدر جست‌وجوها و علاقه‌مندی‌های کاربران قرار دارند.

قابلیت‌های آینده زوبین

زومیت همچنین اعلام کرده است که برخی قابلیت‌ها به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت:

  • صفحه اختصاصی فروشگاه‌ها و لیست فروشگاه‌های همکار (اطلاعات، محصولات و نظرات)
  • انتشار اپلیکیشن زوبین در پلتفرم‌های مختلف
  • اضافه شدن فروشگاه‌های حضوری
  • فعالیت در یک دامنه مستقل
  • آغاز به کار مجله زوبین با تمرکز بر تولید محتوای مرتبط با محصولات
  • امکان اتصال و نمایش محصولات دست دوم و اپن باکس فروشگاهی
  • اضافه شدن سیستم بنچمارک‌های فنی برای مقایسه کمی‌تر توانایی محصولات

دانلود اپلیکیشن زوبین

به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت