یوتیوب قابلیت Collaboration را به طور آزمایشی فعال کرد

یوتیوب در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام Collaboration است که به تولیدکنندگان محتوا اجازه میدهد چند حساب کاربری را به یک ویدیو اضافه کنند و آن را بهصورت مشترک در چند کانال منتشر کنند. این ویژگی، مشابه قابلیت Collabs اینستاگرام، به سازندگان کمک میکند تا ویدیوهای خود را به مخاطبان گستردهتری برسانند و مشترکان جدید جذب کنند. در حال حاضر، این قابلیت به صورت آزمایشی برای گروه محدودی از تولیدکنندگان محتوا فعال شده است.
به گزارش دیام برد، یوتیوب در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Collaboration است که به تولیدکنندگان محتوا اجازه میدهد تا حداکثر چهار اکانت را به یک ویدیو اضافه کنند. نام هر حساب کنار نام کانال اصلی نمایش داده میشود و بینندگان میتوانند با لمس آنها، همه سازندگان مشترک ویدیو را ببینند. به این ترتیب، یک ویدیو بهصورت مشترک در چند کانال یوتیوب منتشر میشود.
این قابلیت فعلاً برای گروه کوچکی از تولیدکنندگان محتوا، مثل MrBeast، فعال شده است.
ویژگی Collaboration شبیه قابلیت Collabs اینستاگرام است که به سازندگان امکان میدهد دیگر سازندگان یا برندهایی که در ویدیو حضور دارند یا همکاری کردهاند را تگ کنند و ویدیو را با مخاطبان آنها به اشتراک بگذارند.
همچنین، تیکتاک هم سال گذشته ویژگی مشابهی به نام Collabs معرفی کرد که به تدریج در حال گسترش است، اما هنوز به صورت عمومی در دسترس نیست.

مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت