یلوادوایز برای دیده شدن برندهای حامی مردم در دوران بحران، فضای رایگان تبلیغاتی در نظر گرفت

در جریان جنگ ۱۲ روزه، آژانس یلوادوایز تصمیم گرفت در قالب پویش «صدای مهربانی» همراه برندهای ایرانی که اقدامات مسئولانهای در حوزههای سلامت، آموزش، اسکان و حمایت روانی انجام دادند، باشد. این آژانس با همکاری ویستا مدیا، فضاهای تبلیغاتی رایگانی از جمله جایگاههای موجود در اپلیکیشن «ایرانسل من» برای دیده شدن این برندها فراهم کرد.
به گزارش دیام برد، در جریان بحران ۱۲ روزه، گروهی از برندهای ایرانی کمپینهایی را در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، طراحی و اجرا کردند. این اقدامات در قالب پویشی با عنوان «صدای مهربانی» و با همراهی آژانس تبلیغاتی یلوادوایز شکل گرفت.
برندهای مشارکتکننده در این پویش، خدمات حیاتی در حوزههای سلامت، آموزش، اسکان و حمایت روانی ارائه دادند. از جمله این برندها میتوان به هرلایف با طرح «پناه تن و پناه روان»، جاباما با کمپین «اسکان اضطراری»، دکتر ساینا با تخفیف ویژه در ویزیتها، و مکتبخونه با ارائه دورههای آموزشی رایگان اشاره کرد.
همچنین آژانس یلوادوایز با همکاری ویستامدیا، فضای رایگان تبلیغاتی در جایگاههای اصلی اپلیکیشن «ایرانسل من» برای معرفی این کسبوکارها در نظر گرفت تا پیام آنها به شکل گستردهتری دیده شود.
طبق اعلام روابط عمومی یلوادوایز، مخاطبان برای شرکت در این پویش، میتوانستند با ورود به لینک اختصاصی، فرم ثبتنام را پر کنند. پس از بررسی و تأیید شرایط مطابق با چارچوبهای حمایتی پویش، افراد وارد پویش و از خدمات بهرهمند میشدند. این آدرس هنوز برای استفادهی کسب و کارهای حامی در دسترس است.
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟