یکتاپی با هدف کاهش فشار نقدینگی در بازار، کمپین «اعتبار برای بازگشت» را اجرا کرد

فهرست مطلب
یکتاپی کمپین حمایتی خود را با هدف کاهش فشار نقدینگی در بازار پس از بحران و پشتیبانی از زنجیره تأمین سازمانها آغاز کرده است. در این طرح، مجموعهای از برندهای خدماتی، محصولات و سرویسهای خود را با شرایط پرداخت اقساطی، بدون کارمزد و بدون سود، در اختیار کاربران سازمانی یکتاپی قرار میدهند. به گفته یکتاپی این کمپین با همکاری جمعی از تأمینکنندگان معتبر مانند دیجیفای، رسمیو، جریان، اینباکسینو، نیلاکاپ، آژانس ذن، آسوثبت، چرتکه، تکنت، دیجیمارک، تلسی، سرور.آیآر، آرادحساب، دادگام و همچنین هارمونی، آسانیتو و تریبون از تاریخ ۷ تا ۲۲ مردادماه ۱۴۰۴ اجرا خواهد شد.
به گزارش دیام برد، یکتاپی یکی از درگاههای پرداخت اقساطی B2B در ایران است که اخیرا اعلام کرده از تاریخ ۷ تا ۲۲ مردادماه کمپینی با شعار «اعتبار برای بازگشت» اجرا خواهد کرد. به گفته یکتاپی، این کمپین با هدف حمایت از کسبوکارهای اینترنتی که با چالشهایی مانند کاهش فروش، اختلال در جریان نقدینگی و نااطمینانیهای اقتصادی روبهرو شدهاند، طراحی و اجرا کرده است.
هدف اصلی کمپین، تقویت زنجیره تأمین سازمانها و افزایش تابآوری مالی آنها در برابر فشارهای بازار عنوان شده است. در این طرح، مجموعهای از برندهای خدماتی، محصولات و سرویسهای خود را با شرایط پرداخت اقساطی، بدون کارمزد و بدون سود، در اختیار کاربران سازمانی یکتاپی قرار میدهند.
محمدرضا علمیفرد، مدیرعامل یکتاپی، با اشاره به روند کاهشی فروش و رکود در صنایع، هدف این اقدام را ارائه پاسخی به نیاز بازار عنوان میکند: «ما این کمپین را با همراهی تأمینکنندگان منتخب خود طراحی کردیم تا علاوه بر ایجاد انگیزه برای خرید، به بازگشت تدریجی کسبوکارها به مسیر رشد کمک کنیم.»
به گفته روابطعمومی یکتاپی برندهایی همچون دیجیفای، رسمیو، جریان، اینباکسینو، نیلاکاپ، آژانس ذن، آسوثبت، چرتکه، تکنت، دیجیمارک، تلسی، سرور.آیآر، آرادحساب، دادگام و همچنین هارمونی، آسانیتو و تریبون از خطوط کسبوکاری گروه یکتانت در این کمپین مشارکت دارند و محصولات و خدمات خود را با عرضه میکنند.
امکان خرید اقساطی و بدون کارمزد برای کسبوکارها فراهم شده است
یکتاپی اعلام کرده است که این کمپین ترکیبی از خرید اعتباری و تخفیفهای اختصاصی است که به کسبوکارها این امکان را میدهد تا خدمات و محصولات مورد نیاز خود را با شرایط پرداخت اقساطی و بدون سود و کارمزد تامین کنند.
همچنین در ادامه عنوان شده است که در این کمپین، اعتبار لازم برای خریدهای اقساطی توسط یکتاپی تامین میشود. این اعتبار بدون بهره، بدون کارمزد و بدون هزینه پنهان، در اختیار کسبوکارهای واجد شرایط قرار میگیرد. هدف این ساختار، تسهیل خریدهای سازمانی، احیای فروش و کاهش فشار نقدینگی در بازار پس از بحران است.
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟