پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یکتانت از سرویس تبلیغات ویدئویی خود رونمایی کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
7 دی 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکتانت از سرویس تبلیغات ویدئویی خود رونمایی کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یکتانت از سرویس تبلیغات ویدیویی رونمایی کرد. این سومین سرویس این پلتفرم تبلیغاتی است که در سال 99 ارائه می‌دهد، پیش از این سرویس‌های تبلیغات موضوعی و کلیدواژه‌ای را عرضه کرده بود و حال به بازار تبلیغات ویدئویی قدم گذاشته است.

تبلیغات ویدئویی بازاریابی برای محصول از طریق پخش ویدئو است. تبلیغات ویدئویی یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای دسترسی به مخاطب آنلاین است. مارکترها می‌توانند از طریق ویدئو های تبلیغاتی تاثیر بیشتری بر مخاطب بگذارند و با استفاده از المان‌های صوتی و تصویری بر احساسات و تصمیم کاربر تاثیر بگذارند.

یکتانت امکانی فراهم کرده که در ابتدای پخش ویدئوها در وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده و پلتفرم‌های نمایش ویدئو، تبلیغات به صورت پیش نمایش ویدئویی یا بنری نمایش داده شوند. تبلیغ‌کننده‌ها می‌توانند ویدئوهایی به مدت حداکثر یک دقیقه را به کاربران نمایش دهند. دیدن پنج ثانیه اول ویدئو برای کاربر الزامی است اما بعد از پنج‌ثانیه می‌تواند به دیدن ویدئو ادامه دهد یا آن را رد کند بنابراین در ساخت ویدئوها باید به این نکته دقت کرد و ویدئوهایی با شروع جذاب ساخت. در سرویس تبلیغات ویدئویی یکتانت این امکان نیز وجود دارد که بجای ویدئو از بنرهای به صورت Gif استفاده شود. امکان رد کردن تبلیغات بنری برای کاربر وجود ندارد.

یکتانت مزایای سرویس خود را امکاناتی که برای تبلیغ‌کننده‌ها فراهم کرده است می‌داند.  تبلیغ‌کننده‌ها می‌توانند از طریق پنل یکتانت کمپین‌های تبلیغاتی خود را بسازند و زمان نمایش، لوکیشن نمایش، نوع نمایش‌دهنده و … را مشخص کنند و در صورت نیاز در هر زمانی کمپین‌خود را ویرایش کنند و در نهایت گزارش و نتایج کمپین‌های خود را مشاهده و ارزیابی کنند. هزینه سرویس تبلیغات ویدئویی یکتانت به ازای نمایش محاسبه می‌شود.

بخوانید  نسخه نوروزی نشان با امکان جدید تیک آبی برای کسب‌وکارها منتشر شد
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک